|
||||
|
||||
Type 34 in de VW Speed maar in welke ?
Hoorde zondag dat mijn caros waarschijnlijk ooit in de VW Speed heeft gestaan .
Gister zitten bladeren maar ik kom m niet tegen . Schijnt dat hij roodbruin primer was met gaten rond de koplamp en iets van een getal groot op de deur had staan Alleen in welke uitgave staat die ? |
|
||||
|
||||
Jaap moet zoeken, die had de speed vast liggen. Ik ken hem nl ook dat ding, zat er niet iets met 76' op?
|
|
||||
|
||||
Ja het schijnt
Maar het is zoals met je sleutelbos : als je het zoekt dan vind je het niet |
|
||||
|
||||
was het niet deze ??
|
||||
|
||||
Deze staat me wel bij .. duitser had een brilletje op en er zaten idd gaten rond de koplampen .
Maar iedereen had het zondag of rood of bruine primer .. Deze op de foto ziet er te strak uit |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze was Ro-hot, niet normaal .. er stond ook een identiek gespoten typ14 karmann bij .. zelfde kleurschema
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat weet ik nog wel .. maar zo rot ? Die van mij is niet rot meer : alles is gepoplast met plaatjes en staal plamuur |
|
||||
|
||||
Nope: bovenstaande is m niet.
Stond iets bij over ratten en dat ze water lekker vonden ofzoiets. Ook fototje bij dat ie door een watertje ofzo reed (of er alleen bij stond). D'r zat van alles ' duurs ' op en aan, maar de koets was niet echt (meer) wat
|
|
||||
|
||||
! Bovenstaande foto heb ik nog gemaakt op Spa 2003. Mooie bak om te zien.
@ Gert, enig id welke maand? recent of alweer een tijdje terug? Jeewee heeft een abo, mist er dus eigenlijk geeneen.
|
||||
|
||||
Quote:
nee verkeerde kleur bruin
|
||||
|
||||
Quote:
Echt geen idee Zover ik het kan zien mis ik er ook geeneen maar tijdens het doorbladeren kom ik m niet tegen |
|
||||
|
||||
Iemand ?
|
|
||||
|
||||
ff wachten Gert, ben stapels aan het doorspitten. Weet je zeker dat het in VWSpeed stond?
Heb namelijk ook nog WOB ed liggen. Trouwens ik kijk ze allemaal wel ff door. |
|
||||
|
||||
Ik weet alleen wat mij verteld is .. VW Speed
WOB denk ik niet snel omdat ik die bijna nooit lees en het komt me bekend voor VW Scene zou ook nog een optie zijn Maar 3 mensen hadden het over VW Speed |
|
||||
|
||||
Helaas : die hie in staat is in showroom conditie en is een '62er
Die van mij is het latere type en ge-poplast |
|
||||
|
||||
Okee, dat kon ik niet zien aan de kaft...
|
|
||||
|
||||
Nee klopt : had ze van de week meteen ff in chronologische volgorde opgeborgen . Scheelt zoeken als ik de juiste maand doorkrijg
Maar toch bedankt |
|
||||
|
||||
Kan ik me nog wel herrineren ja, maar was dat een 34? De man had de auto op Ebay gekocht, vond hem te rot om te restaureren en heeft er toen een chocolade bruine rat van gemaakt. Hing zo'n ventilator aan het hemeltje en er zaten veel meer accesoires in. Ik moet het tijdschrift wel hebben, kan het alleen niet vinden.
|
||||
|
||||
Dat heb ik nou ook Jurg : de verhalen herken ik maar kan het ook niet vinden in de VW Speed :S
|