|
|||
|
|||
pollenfilter/behuizing
Vraag voor de kenners;
Bestaat er een vervanging gedeelte voor op het aanzuighuis bovenop de ventilator Er zit nu het standaard op met zo,n breed gaas erop. t probleem is dat je alle stof,bladeren,pollen mee naar binnen blaast. aangezien ik last van hooikoort heb niet zo fijn. Dus een vervangend pollenfilter plus behuizing voor een corrado. wie weet dit...? alvast bedankt |
|
||||
|
||||
panty..
|
|||
|
|||
Er is gewoon een interieurfilter voor een Corrado te koop.
Zie bijv. www.hbase.nl Staat tussen de motorfilters.
|
|||
|
|||
Quote:
heej ja ! je hebt gelijk. Dus bestaat er dan dus ook een aangepast filterhuis voor. de vraag is nog of dit nog verkrijgbaar zal zijn morgen ffe bellen naar de dealer kreeg net een p.m. tip dat die voor een golf II hetzelfde is,maar ook niet meer verkrijgbaar bij de dealer....? Last edited by Vw-Power : 12-05-2009 at 18:53. |
|
||||
|
||||
Ik heb er vorig jaar 1 overgenomen van Alberto voor mijn golf 2, die had er een paar liggen.
Misschien hem even een PM doen.
|
|||
|
|||
heb er nog 1 liggen .
|
|
|||
|
|||
dit is z'n ding nummer van het filter huis nummer van het pollen filter zelf |
|
|||
|
|||
Lag19
Heb een setje op de kop getikt.
uit belgie gewoon leverbaar en specifiek voor golfII en Corrado gemaakt. het betreft het set LAG19 waar het vervangingsbakje+de filter bijzit. (28,-) De filters zijn gewoon los leverbaar als no. LA19. (14,-) werkt perfekt zonder luchtdoorlaat verlies,en geen last meer van pollen,stof, e.d. Aan te bevelen!! zal zsm een foto,s van de verpakking toevoegen |
|
||||
|
||||
Waar heb je het filter besteld?
Ik wil er graag op voorraad hebben. En voor die 14€...
|
|||
|
|||
Weet iemand of dit ook in de Scirocco Type II past.
Ik zou er dan ook wel twee willen hebben. (mischien een gezamelijke aankoop?) Gr, Joost |
|
|||
|
|||
filterpakket LAG19
hallo heren,
beetje laat maar heb t druk gehad. zie hier de foto van de doos. schijnt toch gewoon leverbaar te zijn bij elke goede onderdelenboer om vergissing te voorkomen: dit is de set met het filterhuis erbij. filters los zijn ook op voorraad en gewoon verkrijgbaar Last edited by Vw-Power : 01-06-2009 at 19:58. |