|
||||
|
||||
huif voor pick up spijl enkelcabine
Is er iemand die mij aan de maten kan helpen van een huif voor een enkelcabine pickup, het staat wel op de site dropgates maar dat zijn allemaal engelse maten en mijn technisch engels gaat niet zover.
Het gaat om zowel de Hoops, de bogen, de latten alswel het zeil. Of heb je eventuele andere tips mbt het zelf maken van een huif dan hoor ik het ook graag, alvast bedankt
|
||||
|
||||
Komop, niet zo lui , ff alle maatjes omrekenen
|
||||
|
||||
ja maar als er nu iemad is die het al heeft dan is dat toch veel makkelijker
|
||||
|
||||
Quote:
You have a point
|
||||
|
||||
ben ooit zelf bezig geweest om bogen te maken, maar ik heb uiteindelijk een setje originele bogen gekocht. daar heb ik 30 cm uit gehaald, dus een originele boog is zo'n 120cm hoog (op zijn hoogste punt).
als je zelf bogen wil gaan maken, dan lijkt me het slimste om die eerst of te maken. er dan wat latjes op te schroeven (gewoon latten van 2 bij 5 van de praxis) en dan de boel opmeten om te zien hoe groot je huif moet zijn. er schijnt in de uk iemand te zitten die repro bogen maakt http://www.roadhouseretro.com/
|
||||
|
||||
vwrijder thnx
Ok thnx ploon gsus man moet je maar net tegen aan lope4n tegen ori bogen heb op die site gekeken maar geen repro bogen gezien Wellicht dat ik op sevenum eea zie mbt huifen om eventueel zelf wat mee te kunnen doen, hoopte alleen dat iemand reeds maatvoeringen had van het betreffende materiaal (bevesigingen etc) zoals de buizen hout en het doek. Scheelt nml al de helft dan