|
|||
|
|||
Opel Kadett C Caravan ???
hey ik wil een 2de autotje kopen omdat me VW T2B in de stalling gaat van de winter, nu weet ik een opel kadett c caravan te staan uit 1978 moet alleen nog ff gespoten of gerold worden alles is al gelast of nieuwe delen erin gezet
motor loopt goed en hij rijd goed apk tot volgend jaar erop mischien zijn er ook nog wel opel freaks op dit forum... weet iemand wat ik hiervoor moet geven ?? want ik ben een opel leek gr , wes |
|
||||
|
||||
geen idee wat je er voor moet geven.. maar ik weet wel dat ze erg in trek zijn binnen de "scene", beetje hetzelfde als bij VW, daar zie je ook dat de laatste tijd de "underdog" modellen best in trek zijn. ik vindt het zelf ook errug gave wagens! ik zou denken aan een euro of 1000? lijkt me een mooie prijs, vooral omdat ie nog gespoten moet worden.
|
||||
|
||||
Ik denk dat je ongeveer aan een 900-950 euro moet denken. C-kadetten zijn aardig in trek ja, maar ik denk dat dat het meeste geld voor de Coupe modellen.
|
|
||||
|
||||
De C-caravan modellen zijn ook wel in trek, vooral ook omdat daar relatief een stuk minder van zijn. Prijzen weet ik niet.
|
|
||||
|
||||
Quote:
De caravans komen steeds meet in trek, hetzelfde als de jetta1 t.o.v. de golf1... De city nagenoeg wat minder, maar dat zal ook nog wel komen Zou zelf ook wel zo'n opel caravan willen Weet hier in de buurt ook nog eentje te koop, maar heb nog niks over gevraagd. Weet dat ie heel goed is onderhouden door een echte liefhebber... |
|
||||
|
||||
maatje van me heeft er een, plat op de pens met 13ers eronder.... super
|