|
||||
|
||||
Nieuwe daily, 1990 Steilheck.
Angezien dagelijks met de Rallye rijden toch wat zonde is, heb ik deze week m'n nieuwe daily opgehaald. Het is de ex Polo 1.3 Fox van Evilnyntje. Paar kleine dingetje doen en dan volgende week een nieuwe APK halen.
Gezien de aankoopprijs mag er best wat leuks mee gedaan worden. Ander kleurtje of iets anders mafs. Suggesties welkom. Moet wel low budget blijven dus paintshop maar raak voor de liefhebbers.
I love airride. Last edited by Sander : 08-04-2006 at 18:39. Reason: typo |
|
|||
|
|||
leuk
gewoon 7j verbreed staal en op de grond ermee simpel en leuk
|
|||
|
|||
Wat dacht je van dit:
http://www.virob.com/virob/videos/613.html Of je kunt natuurlijk voor de onverbeterlijke spinning wieldoppen gaan |
|
||||
|
||||
Duw in iedergeval de doppen voor er eens goed op,.. of beter: gooi er 4 dezelfde velgen onder..
ff zakken zakken zakken, goed poetsen: klaar!
|
|
||||
|
||||
Hij heeft inmiddels APK dus kan nu naar wieltjes gaan kijken. Iemand suggesties? Wel lowbudget als het kan.
|
||||
|
||||
Quote:
Valskonijn, heeft nog pepperpots liggen. Misschien is het wat. |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd Sander met de apk
|
|
||||
|
||||
Ik zeg lekker orgineel http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=19011
|
|
||||
|
||||
Ja origineel of maag de auto lekker fout. Lekkere foute bestreping en kleuren gebruiken en dan van die foute wieldopspinners erop. hahahahahaha. Maarja dan zou ik hem niet meer als daily gebruiken maar voor de sloop.
Succes ermee. |
|
||||
|
||||
Paar voorbeeldjes met paint (Geen super kwaliteit, maar goed genoeg voor het idee )
|
|
||||
|
||||
Bas bedankt voor dit werk! Wat zijn dat voor velgen op de 3e foto?
|
||||
|
||||
ATS of Centra's
|
|
||||
|
||||
Centra's inderdaad. Volgens mij heb je van ats alleen de vlakke uitvoering in 13inch:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zijn bolle centra's, die ik nog heb liggen zijn dezelfde ongeveer en 14 inch. |