|
|||
|
|||
G60 rem adapters
Hallo,
Eindelijk een setje G60 klauwen met schijf en blokken kunnen bemachtingen voor een goeie prijs. Kan ik die vent niet weer vinden van marktplaats die adapters aanbod voor mk1. Weet iemand zijn email adres , of waar ik ze anders kan krijgen? En heb ook een cabrio hoofdremcilinder. Dan moet ik de remlichtschakelaar verplaatsen naar de pedaal. Kun je dit zo van een golf mk2 overnemen? of cabrio? Ik heb erook van die klep achtige dingen bij op de remcilinder zitten. Kameraad van me zei dat het voor schijven achter was. Dat heb ik dus niet, iemand interesse? m |
|
|||
|
|||
thanks zal eens informeren.
prijs is why to high voor de set en ik spuit ze toch zwart of rood en dat is nog zonder schijven en blokken. |
|
||||
|
||||
Hoi,
Simon Vos levert de adapters, als je me even mailt op jeroen@bolku.nl zal ik je zijn gegevens sturen.
|
|||
|
|||
[QUOTE=markmeenhuis]Hallo,
En heb ook een cabrio hoofdremcilinder. Dan moet ik de remlichtschakelaar verplaatsen naar de pedaal. Kun je dit zo van een golf mk2 overnemen? of cabrio? stuurkolom van een 2 pakken en het stuk er af zagen en op je eigen stuurkolom maken schakelaar natuurlijk ook meenemen [ook gedaan want m'n schakelaars werkten niet meer] |
|
|||
|
|||
Quote:
Wij gaan morgen even kijken op de sloop. bolku has email!! |
|
|||
|
|||
moet je wel de bedrading aanpassen
komt tegen het pedaal en schakelt de + dus als je een complete andere kabel pakt een zekering er tussen |