#1
|
||||
|
||||
Achter ruitenwisser weg laten
Mag je apk gezien de ruitenwisser acher weglaten?
En hoe zijn het besten die gaten op te vullen? Het ronden gat is wel een doppie op te krijgen. Maar voor de sproeier? Kom,geef me ideen om het mooie te maken.
__________________
|
#2
|
||||
|
||||
Mag je weglaten, en echt het mooiste wordt het als je het last...Wat voor auto is het BTW?
__________________
- Golf MK4 2.0, 1999 - Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998 ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER |
#3
|
||||
|
||||
Het is een golfje 2 1300cc 1989 rood.
Fotos komen morgen met daglicht. De logos zijn al weg. Het k*t is dat ik geen mig heb. Ik kan wel wat bakken met electrode alleen ik ben een beetje bang dat het niks word. Zie mijn ervaring http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=20505 Ik zit ook nog vlak bij het raam,en die wil ik er graag in houden.
__________________
|
#4
|
|||
|
|||
miss. een polyester matje er achter
|
#5
|
||||
|
||||
nee nee geen elektrode...je stookt heel het plaatwerk anar zijn grootje.
Als je het niet kan lassen dan plastic afwerkdopje erop. |
#6
|
||||
|
||||
matje gaat scheuren met de hete zomers metaal gaat werken , beste gewoon ff dichtlassen.
__________________
Like @ G-60 ! |
#7
|
||||
|
||||
nee nee geen elektrode...je stookt heel het plaatwerk anar zijn grootje.
Daar ben ik dus achter gekomen. Doppie is wel mooie alleen voor de ruitenwisser. Voor de sproier een doppie is geen porrum. En dan heb je twee doppie naast elkaar,vind ik niet echt een porrum.
__________________
|
#8
|
||||
|
||||
gewoon ff dicht (laten) lassen dan.. zijn ook de kosten niet toch? geen bekenden/familieleden die lasser zijn?
__________________
'06 A4 1.8T Quattro
'85 Transporter '85 Golf
|
#9
|
||||
|
||||
Ken er zat van de scheepsbouw,maar allemaal lassen met electrode.
De kosten is het niet,alleen ik hou het liever binnen mijn muren. Niet dat goede ervaringen met werk uit handen geven. Vergeet niet ik woon in potugal. Die portugese zijn niet altijd zo kieskurig als nederlanders. Zo moest mijn velg eens gerepareerd worden.(stoeprand schade) Het gevolg 3 keer terug komen omdat mijn verf eraf bladen. Na drie keer ging het verf erweer af,toen maar zelf gedaan. Nu is hij alweer 2 jaar met de zelfde verf. Begrijp je wat ik bedoel. Ik heb de gaten van mijn logo redelijk dicht gekregen met electrode. De middelste logo dicht gesmeerd,zit als een huis. Ik zit te denken als het maar redelijk dicht zit,de rest polyester.
__________________
Last edited by millie : 19-04-2006 at 22:31. |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
dus je werkt met dezelfde kwaliteit aan je auto als de portugezen ? |
#11
|
||||
|
||||
Nou die hele vleiger gaat niet op om die achter ruitenwisser weg te halen.Want hij moet er op zitten van de keuring.
Dus nou heb ik een idee om hem plat te leggen. Maar hoe moet dat? Iemand idee?
__________________
|
#12
|
||||
|
||||
Plastic aan de binnenkant loshalen. Wisser loshalen en verplaatsen. Beetje bijbuigen zodat hij netjes recht ligt (gelijk aan de sponning). Dan het armpje van de wisser zo zetten dat de wisser de ruit wist en niet de klep. Beetje kijken en proberen...
|
#13
|
||||
|
||||
Is gelukt!
Fluitje van een cent. Ziet er veel beter uit. Je moet wat,als je A niet mag doen. Dan ga je vanzelf B doen.
__________________
|
#14
|
|||
|
|||
[QUOTE=millie]Nou die hele vleiger gaat niet op om die achter ruitenwisser weg te halen.Want hij moet er op zitten van de keuring.
hoe krijg je dan een JETTA en/of VENTO door de keuring??? |
#15
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat een hatchback? Nee,waarschijnlijk daarom. Ik ben bij 2 keuringsstation geweest om het echt zeker te weten. Maar não was het weer.
__________________
|
#16
|
||||
|
||||
dus je werkt met dezelfde kwaliteit aan je auto als de portugezen ?
hoezo niet goed dan?
__________________
|
#17
|
|||
|
|||
m'nvader heb een citroen bx zonder achterruitruitenenwisser[heel irri. als het regent met achtruitrijden] en geen probleem met apk
vandaar mijn vraag over de uitleg |
#18
|
||||
|
||||
Ik gebruik de mijne nooit.
1 keer gebruikt met hard regenen met achteruit steken. Voor die momenten zijn ze makelijk. Ik rij nog af entoe en voorheen op een bus,daar heb moet je ook alles op je buiten spiegel doen. Ik noem het maar weer het gev*k van de portugese autoriteit. Ze rijden alles naar strond hier,en geen snelheids controle te vinden. Afgelopen pasen 10 dooden in vier dagen op de wegen in pt. 2 minder dan afgelopen jaar. Vraagt om aandacht,denk! En dan gaan ze lopen zeiken om een ruitenwissertje. Het zelfde gekl*t met de type velg en band. Die moet precies zijn hoe het in je auto papieren staat. Maakt het nou uit wat voor velg en band je hebt zolang ze maar niet uitsteken.
__________________
|
#19
|
||||
|
||||
Quote:
en dat mag, in tegenstelling tot wat veel anderen je waarschijnlijk zullen vertellen, in Nederland weer wel! Ik geloof dat je binnen de 3 cm grens moet blijven... Of oom agent zich altijd de moeite doet een meetlaatje naast je auto te houden denk k niet . . . hij zal je dus alsnog op de bon proberen te slingeren . . . smeerlappen zijn t . . . niet alleen in Portugal!
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#20
|
||||
|
||||
Mwoah die "smeerlappen" zijn ook gewoon mensen die hun werk proberen te doen...
en als hij het niet nameet en je bent zeker dat je binnen die 1.5cm per zijde blijft dan kan hij je niks maken....
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|