|
||||
|
||||
Nieuwe webers beroerd ?
Men weet waarschijnlijk al dat Weber failliet is en dat het over genomen is door d'llorto o.i.d.
Nu is het bekend dat de prijs ongeveer verdubbeld is voor 45mm maar de kwaliteit gehalveerd !!!!! Naalden die te los rammellen, sproeiers die eruit rammellen enz enz... gewoon net niks dus. Ik het gehoord van iemand die regelmatig kever motoren bouwt voor de cross en ze ook afsteld... alleen komen de jongens met de nieuwe webers om de haverklap terug omdat die krengen om de 3 maanden afgesteld moeten worden en met de oude was er geen probleem. Nu is het wel zo dat je er gelijk een revisieset in kan knallen maar dat is niet de bedoeling als je nieuwe webers heb gekocht.... kan iemand dit beamen ?
|
||||
|
||||
T is idd niet meer wat het was,en zo'n revisiesetje is ook niet alles.Het ligt ook aan de carb opzich,ze zijn allemaal verschillend.Niet echt fijn voor die dure krengen.
|
|
||||
|
||||
Webers, Dellorto en Solex:
Zet de trefwoorden waar ze horen: Faam, naam en "'t niet verlopen van afstelling."
|
|
||||
|
||||
Ik heb met Solexen nog nooit problemen gehad.
|
|||
|
|||
ik hoorde dat BCCP in Gramsbergen (www.bccp.nl) ook webers maakt/heeft zoals weber ze vroeger maakte.
Heb er zelf geen ervaringen mee, maar heb er wel positieve dingen over gehoord. suc6 |