|
||||
|
||||
Gaat dit passen?????
Ik kan een setje brock b1 16 inch kopen. De maten zijn voor 7,5j en achter 9j met banden:
achter: 225/40 ET 15 Voor: 215/40 ET 35 zal dit gaan passen onder een mk2 met 60/40 verlaging???? |
|
||||
|
||||
Voor past niet zomaar denk ik, ik heb voor zelfde maten. Niks geen gedoe met de buiten- en binnenschermen. Achter zet ik mijn vragtekens bij, vooral vanwege de ET waarde. Maar weet ook niet zeker hoeveel mijn Golf achter verlaagd is moet ik nog eens goed uitmeten of dat 40mm of 60mm is.
FF andere reacties afwachten dus! |
|
||||
|
||||
Iemand een idee???
|
|
||||
|
||||
Quote:
En als je nou in zoetermeer woont en in limburg die velgen moet halen Kost aardig benzine en als ze niet passen is het jammer dus daarom vroeg ik het hier Dus als iemand het weet mail pb maak niet uit.... |
|
||||
|
||||
als je velgen echt graag wilt hebben dan maakt afstand toch niks uit. ik ben van roterdam naar groningen gereden voor een paar velgen
|
||||
|
||||
Voor gaat misschien nog wel, iemand bij mij in mijn oude klas reed ook met 215/40 R16 voor, maar ik weet niet welke et deze wielen hebben, weet verder alleen dat ie met een schroefsetje flink verlaagd is/was.
Maar het is idd slimmer om eerst te vragen voordat je iets gaat kopen of er ver voor gaat rijden als je het niet zeker weet.
|
||||
|
||||
Tja dat had ik al gezegd, voor past gewoon. Maar achter??
|