|
||||
|
||||
Tekoop verbreed staal
Ik heb hier nog een setje verbreed staal liggen. Het gaat om 14 inch 4x100 7j en 8j.
vaste prijs 125 eur mazz fred Last edited by HUS : 23-03-2006 at 20:43. |
|
||||
|
||||
Hey!
Ik heb wel intresse, maar ik woon wel ver uit de buurt...Is er misschien wat te regelen qua prijs o.d.? Ik ga ook nooit naar meetings dus ja... Banden zijn er niet bij? Groetjes, Tako! Edit: quote was verkeerd inderdaad! ik wilde pm sturen ! Last edited by RKR : 12-03-2006 at 18:18. Reason: Quote was niet nodig ;-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is egt een bodem prijs gaat niks meer af. En banden zitten er niet bij... |
|
||||
|
||||
Zijn de velgen wel mooi verder? Of zijn ze op de foto slechts smerig?
|
|
||||
|
||||
zijn alleen smerig op de foto zijn perfecte originele vw velgen.
|
|
||||
|
||||
Voor my gaat t over dan...is me te ver...word het voor mij makkelijker + goedkoper om standaard staal te verbreden! Suxes met de verkoop! En up!
|
|
||||
|
||||
Nieuwe prijs 125 eur mag het opgehaalt worden de velgen zijn 100% goed ze zijn alleen vies.
|
|
||||
|
||||
Is dat verbreden een btje netjes gedaan? kan je dat "lasrandje" ook zien zeg maar?
Is wel n leuk setje voor m'n jetta, zoek al n tijdje verbreed staal en dit is een leuk setje voor n goede prijs... Ga je toevallig ook nog naar meetings vant jaar?Volksforum meet toevallig?
|
||||
|
||||
De velgen zijn super netjes bij van der mik laten doen en die man doet het al jaren.
nope ga niet naar de volksforum meeting. ik woon zelf in zoetermeer daar kan je ze afhalen. |
|
||||
|
||||
uppie
|
|
||||
|
||||
verkocht onder voorbehoud
|