|
||||
|
||||
polo 6n '96
Hoi
Ik ben Mark sinds enige tijd ben ik in het bezit van een polo 6n. Sinds dat ik hem gekocht heb heb ik er : -angel eyes -heldere knipperlichten voor en zijkant -lexus look achterlichten -embleemloze grill -nieuwe velgen en banden -andere antenne(korter) -dashboard delen gespoten aan veranderd. Het volgende project is nog even heel de boel verlagen ,denk met een verlagings setje van 40/40. Hier onder enkele fotos van mijn polo: |
|
||||
|
||||
welkom en extreme lichtjes
|
||||
|
||||
hmm je had beter al die troep niet kunnen kopen en van dat geld een schroefset en paar mooie velgjes gekocht en dan had die polo er stukken beter uitgezien.....
maja is een kwestie van smaak he....
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Pedaalemmer : 12-06-2006 at 12:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
Je kunt het ook iets anders brengen ! Het is ook niet mijn stijl maar als hij het mooi vind ! We zijn allemaal ergens begonnen . Welkom hier
|
||||
|
||||
Quote:
idd, niet echt subtiel, maar kan hem niet meer dan gelijk geven! welkom hier! heb je betere foto's? ook van je interieur enzo?
|
||||
|
||||
sorry voor t woord troep, had ik misschien wat subtieler kunnen doen,
Quote:
zo beter ps ik heb oook een 6n en ben daar ook ooit eens aan begonnen en had van die carbon tape over delen van t dashboard en wilde rs bumpers..... was meer een advies dan commentaar
|
||||
|
||||
nog geen betere fotos van de buiten kant wel van mijn dashboard,bij deze
|
|
||||
|
||||
Ja hij staat inderdaad wel extreem hoog
Welkom hier
|
||||
|
||||
Hij is op de laatste foto best laag!!
Zal wel airride zijn
|
||||
|
||||
welkom! dash ziet er nog best netjes uit zo. veel plezier op het forum!