|
||||
|
||||
Mijn Scirocco project >nu met foto's
Hierbij een link naar mijn pagina waar ik probeer stap voor stap alles op foto te zetten,
ben nu nog met de motor bezig, als volgende zomer mijn eigen garage er staat wordt de auto helemaal gestript en opnieuw gespoten 9j 2 delige bbs'jes er onder :biggrin: 1.8 16V met spaghetti er in, en vlammen maar! link naar mijn project: www.vwforum.nl> de garage> scirocco-freaks custom rocco Last edited by **Scirocco_freaK** : 11-06-2007 at 22:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
maar om nou eerst lid te worden om die foto's te kunnen bekijken....?? kun je misschien beter hier een project posten.
|
||||
|
||||
ja clubs.nl is leuk als foto-opslag, maar dan ook alleen om uit te linken, want geen hond kan meer op de sites... (je kan ze dus wel vanuit je album hier neerzetten)
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat was ik aan het proberen maar dat lukte mij niet, weet nog niet precies hoe dat werkt |
|
||||
|
||||
zo?
Last edited by **Scirocco_freaK** : 06-11-2004 at 20:00. |
|
||||
|
||||
Die velgen zijn echt bruut
Ga waarschijnlijk volgende week ook 2 delige kopen, maar dan 6,5J breed .. kon er misschien nog wel ringen bij krijgen om ze naar 7 te krijgen, maar moet maar ff kijken wat dat kost. Wat kosten deze velgen als ik vragen mag ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet dat ik ze verkoop natuurlijk maar ik denk dat als je ze zo in deze staat wilt kopen, in 9j, dat je ongeveer €900,- kwijt bent? ik heb de velgen gekregen heb alleen zelf nieuwe ringen gekocht en laten stralen, daarna zelf gespoten die ringen zijn nieuw en koste mij €180,- per stuk |
|
||||
|
||||
Stond deze wagen niet een hele lange tijd te koop op Marktplaats?
|
|||
|
|||
dit project staat al heel lang in zijn schuur, en is ondertussen al ontzettend veel aan gebeurd
is hij ondertussen al gespoten Erik? |
|
||||
|
||||
Jazeker!! zal deze week foto's plaatsen van het nieuwe kleurtje (niet schrikken )
Ik ben vorige week bezig geweest met de automaatbak en startmotor zie hier het resultaat: Foto voor revisie startmotor: Foto na: vervangen zijn de koolborstels en bronze lagers, daarna gereinigd, geschuurd en gespoten alle boutjes en moeren van automaatbak en startmotor vervangen door rvs gepolijste boutjes en moeren |
|
||||
|
||||
automaatbak? Je gaat dus je 16v op de auto bak koppelen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heel goed gezien DJW!! |
|
||||
|
||||
volgens mij gaat die bak dat nooit houden...
maar de tijd zal het leren verder ziet het erzeer gelikt uit prima werk |
|
||||
|
||||
Quote:
Ach misschien niet, maar het ligt er ook aan hoe je er zelf mee om gaat ik ben geen stamper, iemand die continue met het gas onderin zit gewoon lekker cruisen met dat lekkere weber + spaghetti geluid |
|
||||
|
||||
tsja, heb zelf (nog) geen verstand van deze combinaties, maar leek mij ook een beetje belastend voor je bak. Maar wie ben ik he
ik kijk erg uit naar je laklaag erik, ben zeer benieuwd!!!! Red je alles af voor boekel dit jaar? |
|
||||
|
||||
Quote:
Boekel ga ik niet redden denk ik, dat zal volgend jaar pas worden ik denk tegen het eind van de zomer klaar te zijn. dan kan ik misschien nog een paar meetings bezoeken |
|
|||
|
|||
Automaat bakken kunnen meer hebben dan vaak gedacht wordt.
Maar post eens wat meer foto's!!
|
||||
|
||||
Uhm ok hier wat foto's:
De Rocco in de filler: Hier zie je de golf 1 schermen,die er opgelast zijn Dit heb ik samen met mijn collega gedaan mijn collega: En ikke: Hier de motor geheel gereviseerd: Hier nog een foto van de motor toen er nog een turbo op zat (ben inmiddels in het bezit van een nieuwe RVS spaghetti) het stuurtje: Waar ik geen foto's van heb is het beige golf 4 highline interieur en het complete zwart beige golf 4 dash. dat er ook nog in komt Natuurlijk is er ook nog wat tijd voor ontspanning |
|
||||
|
||||
je rocco ziet er zeer netjes uit!! stoer blokkie!!
Succes met je project |