|
|||
|
|||
MOET WEG: Golf 2 GTI 16V
Hallo mensen,
als ik een goed bod krijg, doe ik mijn golf zsm weg! Waarom? Omdat ik voor een mooie prijs een mooiere andere auto (wel VW uiteraard ) kan krijgen maar hiervoor t geld nog niet heb, dus misschien kan de verkoop van de golf mijn budgetprobleem oplossen. Voor zover ik weet mankeert er op dit moment niks meer aan! Vraag me niet hoe laag hij is enzo, alles is gedaan door de vorige eigenaar, op de powerrohr na. Het gaat om een Golf 2 GTI 16V (PL) uit 1990 met Jetta front, G60 bumpers en 15" lm velgen. Meer foto's op aanvraag. Je kan reply'en, bellen ( 0612404578 ) of mailen: patrick@hipheid.com Last edited by Intelligence : 05-04-2006 at 12:11. |
|
|||
|
|||
Owjah, zit APK tot 26 juli 2006, denk dat hij met vlag en wimpel door de APK komt dus zit daar maar niet over in
|
|
||||
|
||||
prijs is hier verplicht patrick
|
|||
|
|||
Hmm vraagprijs dan maar eens € 1000,-
Btw 2000km geleden zijn er 4 nieuwe banden + remblokkken opgekomen |
|
||||
|
||||
in welke buurt rijdt deze auto rond, ben wel geintreseerd, maar dan moet het wel een beetje in de buurt zijn, om ff te kijken
|
||||
|
||||
zijn de probleempjes met de auto opgelost? anders is t miss wel eerlijk als je ze dr hier effe bijzet... lijkt mij dan he
|
|||
|
|||
Ja alle probleempjes die ik ermee had zijn opgelost, althans, de remklauw word vanavond opgelost door de garage.
Hij rijd rond in omgeving enschede, weet niet waar jij vandaan moet komen Als t kan moet de auto zo snel weg, de vervanger die ik op t oog heb is een zeer mooie (VW uiteraard) en wil ik niet voor mn neus weg laten kapen :P Ow zie dat je uit Zwijndrecht komt, heb al ooit belangstelling gehad voor de auto van mensen uit Amsterdam (al 2x :s) dus je bent niet de enige die eventueel bereid is een eind te rijden voor een auto Last edited by Intelligence : 05-04-2006 at 10:53. |
|
|||
|
|||
Trouwens 1 optie vergeten, hij heeft een schuifdak
|
|
||||
|
||||
als er een schuifdak in zit is het nix voor mij zit ik met mijn 2 meter tegen het dak sorry
|
||||
|
||||
Dak kan open man, ideaal!!
|
|
|||
|
|||
Hoezo zit je dan tegen t dak hanz? Tis een origineel VW dak, af fabriek. Dus ik kan me niet indenken dat de hoofdruimte anders is
|
|
|||
|
|||
Uppie!
|
|
||||
|
||||
Quote:
bij een schuifdak af fabriek is het plafond ong 2 cm lager dan bij eentje zonder schuifdak en das bij mij net wel en n et niet tegen het dak zitten vandaar..
|
|||
|
|||
Als hij geen schuifdak had gehad kwam je nog met je kop tegen t dak omdat ie zo laag is en dus zo strak geveerd haha
|
|||
|
|||
De eerste kopers komen zo kijken
|
||||
|
||||
En verkocht?????
|
|