#1
|
||||
|
||||
Wanneer distributie riem vervangen
Ik heb al diverse keren de search gebruikt.
Of search doet het niet of ik krijg niet het gewenste resultaat. Ik wil gaan kijken bij een golf 3 1.4 uit 1994. Waneer moet de riem vervangen worden, om de 80.000? Volkswagen heeft schijnbaar geen richtlijn hieromtrend? Merci.
__________________
MK 1 gti 83 (project) |
#2
|
||||
|
||||
80d km is wel een redelijke afstand om te vervangen.
Ligt ook eraan hoe in de auto is gereden, dan zou je hem ook wel kunnen wisselen bij de 120d km.
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#3
|
||||
|
||||
Maar wat me stoort is dat er niet een duidelijke richtlijn is wanneer deze vervangen moet worden.
Lijkt me niet echt handig als deze stuk zou lopen nl. Of raken de zuigers de kleppen niet bij deze of andere VW motoren?
__________________
MK 1 gti 83 (project) |
#4
|
||||
|
||||
80000 km is voor vw motoren de normale richtlijn, of binnen 5 jaar...
Waarom stoort dit je, 80k is een goeie richtlijn, maar t gaat zich niet om n paar km, maja als ie knapt omdat je erop wacht ben je te laat... En ja kleppen en zuigers gaan elkaar knuffelen...
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Het is niet dat me DIT stoort. Wat me stoort is dat VW geen duidelijke richtlijnen afgeeft.
__________________
MK 1 gti 83 (project) |
#6
|
||||
|
||||
VW geeft toch juist dit af ?!
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#7
|
|||
|
|||
Bij mijn polo 1.4 was dat bij 90000 en wel volgens richtlijn van vw
|
#8
|
|||
|
|||
Quote:
Bij geblazen motoren vaak niet.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mijn audi 50 ook niet, maar: Quote:
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#10
|
|||
|
|||
Quote:
My bad.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |