|
|||
|
|||
Type 1 COMMENTAAR GEVRAAGD!
Hoi,
Mijn MK3 tdi staat te koop en de bedoeling is dat er een andere daily en een type 1 voor in de plaats komen...Ik ben op zoek naar een type 1,die zo veel mogelijk orgineel is en de bedoeling is om hem dan dik te verlagen en brede 13"er onder. Ben gisteren naar een type 1 gaan kijken,een 1500LS automaat uit 1978.Kleur manillagrun.Wel import maar wel heel netjes en orgineel.Hier en daar zal er best ooit wat aan gespoten zijn maar verder is het een hele nette auto. EDIT--heb de auto gekocht! Last edited by tiefflieger : 04-04-2006 at 22:18. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
wat is wijsheid
hij ziet er zo op de foto netjes uit, maar weet je miss ook wat meer over KM-stand etc?
|
|||
|
|||
Hij ziet er,zeker gezien het bouwjaar heel netjes uit.KM stand 08000 km,volgens de huidige eigenaar 108000,maar niet aantoonbaar.
|
|
||||
|
||||
tsjah, klinkt opzich goed zo, maar blijft een sloot geld, maar dat is een ouwe in zulke staard nog wel waard volgens mij
|
|||
|
|||
Heb de auto net gekocht!
TO BE CONTINUED...... Tips voor verlaging(soort,merk,waar)en velgen zijn altijd welkom! |
|
||||
|
||||
Ziet er supermooi uit hoor zo'n LS,
vooral deze! (heb ik ook, maar dan lidogroen :p) Veel succes ermee. Niet te veel verlagen en originele wielen met van die mooie chromen kapjes de mijne: |
|
|||
|
|||
Tja orgineel is wel leuk,en ik laat hem voor de rest ook wel orgineel maar brede wielen en verlaging zijn voor mij wel een must om de gewenste look te krijgen...
Ik denk zelf aan staal verbreed als ik ergens een setje kan vinden. |