#1
|
|||
|
|||
Ombouw K-Jetronic naar Digifant?
Hallo mensen!
Vergt de ombouw van K-Jetronic naar Digifant veel zweetdruppels? Wil in de toekomst graag een optie open houden voor eventueel turbo, en dit schijnt (in mijn vorige topic) een stukje ingewikkelder te zijn dan bij Digifant. Wat moet je allemaal over bouwen, of moet echt de complete draadboom eruit gehaald worden? Alvast bedankt ! PS. Met een turbo kan je beter met een origineel nokkenas dan met een 300 graden nok rijden lijkt mij toch? Voor nu (dus zonder turbo) is het dan te doen om met 300 graden nok te rijden, of is dit voor dagelijks gebruik zéker af te raden? Last edited by TD15 : 08-04-2006 at 14:24. |
#2
|
||||
|
||||
Eenvoudigste is om een draadboom van een G60 in te bouwen. Digifant verg wat extra sensors hier en daar, en natuurlijk een fuelrail en injectors (indien je 8V rijdt volledig over te nemen van een G60). Gevolg daarvan is dus ook dat je andere injectorhulzen in het spruitstuk dient te plaatsen, maar ook dit is een direct-fit.
__________________
Quote:
|
#3
|
|||
|
|||
Quote:
Ware het niet dat bij een 8V van het type wat hij heeft de injectoren NIET in het spruitstuk zitten...maar in de kop, dus dat zal afgedopt moeten worden op een of andere manier |
#4
|
|||
|
|||
Ah oke, dankje, dat is een punt van overweging ! En over het nokkenas, is er een beetje dagelijks te rijden met een 300 graden nokkenas? Of is dat één grote elende?
|