|
||||
|
||||
site cult solciety
Ha,
waar kan je nu nog een slotloze achterkleplijst vandaan halen nu die gasten van cult-society er mee gestopt zijn? Ik wil een zwarte.......zonder slot dus. Edward |
|
||||
|
||||
Quote:
hoi cult-society bied ze nog wel aan op ebay (duitsland) zag ik gisteren. ik geloof 85 euro met de knop eronder. en zonder knop staan ze ook zat op ebay rond de 20 euro maar word hier ook ergens aangeboden weet zo niet meer precies waar. groetjes Twan |
|
||||
|
||||
Jeroen (davwfreak) is ze nu aan het aanbieden in een verkooptopic.
|
||||
|
||||
En weet iemand hier of de golf4 speigels voor op een golf3 nog ergens te krijgen zijn??
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
is cult-society gestopt dan?????
dat zou wel heel jammer zijn. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je ff...2 jaar?? Ik vraag me af of bennie 'm ondertussen al heeft ontvangen van Maroc.
|
||||
|
||||
Jajajaja, afgelopen jaar op Mania en 2 jaar daarvoor besteld in Oostenrijk
|
||||
|
||||
Quote:
Ja hoor, en Ed ook al. Maar Ed wil em nu in t zwart, oftewel gewoon kunstof. Bij Cult leverden ze die ook (helemaal kunstof dan)
|
||||
|
||||
Nette levertijd Marco
|
||||
|
||||
Quote:
dan spuit ie hem toch matzwart |
|
||||
|
||||
Ed heeft hem er al op zitten, geplamuurd en semi gloss gespoten.
Maar, omdat de vrienden van de PPT of hoe de neuk die gasten nu weer heten, niet zo voorzichtig zijn geweest was het slot gedeelte weer zichtbaar. Na herhaalde pogingen om het te repareren zag ik laatst toch weer de plaats van het oude slot.....heel erg jammer dit. Bedankt PTT. Ik heb er dus een van marco ontvangen. |
|
||||
|
||||
wel jammer dat ze niet meer leveren. ik wilde graag nog eens die mk4 spiegels voor mk3 kopen. weet iemand misschien waar je die nog krijgt? passend dan he, want originele golf4 gaat niet lukken of kun je makkelijk van twee 1tje maken?
|
|
||||
|
||||
Quote:
als het goed is passen die van een mk4 cabrio toch ook! |
|
||||
|
||||
ow ja! niet aan gedacht. moet ik de linkse wel van engelse hebben (omdat ik 2 kleine wil), dat wordt weer moeilijk of levert de dealer die gewoon?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Engels is 2 keer groot ,je moet japans hebben, Wat de levering betreft van cult parts,vreseliijk ,ben ook dealer en zie na 3 maanden nog niks. |