|
||||
|
||||
NSU fans hier?? Misschien is dit wat...
http://gathering.tweakers.net/forum...essages/1111851
Hier een kerel die een fotosjoot heeft gedaan bij een verlaten tankstation/garage, en daar staan blijkbaar nog 3 nsu'tjes Niks voor iemand van hier?? |
|
||||
|
||||
RDW gegevens van die rode...
Kenteken Voertuigsoort Personenauto Merk N.S.U. Handelsbenaming PRINZ 4 Kleur(en) Rood Brandstof Benzine Aantal cilinders 2 Cilinderinhoud 0 cm3 Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Massa ledig voertuig 548 kg Maximum massa voertuig 0 kg Massa rijklaar 0 kg Laadvermogen N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 0 kg - geremd 0 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland 27 november 1970 Datum eerste toelating 27 november 1970 Datum aanvang tenaamstelling 28 september 1998 Vervaldatum APK N.v.t. |
|
||||
|
||||
Laatst een ebay bieding gevolgd van originele nederlandse NSU TT dus sportversie van de prinz, die samen met een carroserie van een ro80, die tt had vanaf 89 a niet meer gelopen maar was wel compleet, werd 3800 euro op geboden en nog steeds de minstense prijs niet bereikt...
pff btje te gewild, maar wel super natuurlijk
|
||||
|
||||
ga erheen en bied die kerel geld !
|
||||
|
||||
dingen staan dus al ongeveer 6 jaar daar weg te rotten...hadden heel wat mensen blij kunnen maken |
|
||||
|
||||
Heb er totaal geen verstand van maar vind ze er erg leuk uitzien, moest meteen aan de volksforum freaks denken
|
|
||||
|
||||
Voor een goede NSU TTS ruil ik vandaag nog al mijn autos en velgen in
|
|
||||
|
||||
Vrijwel iedere classic is goedkoper dan een VW! Vooral onbekendere typen, zoals de NSU's. Ik denk dat alleen de TT-edities en een goede RO80 wel prijzig zijn, maar Prinzjes 4 kosten echt niet veel.
Jens
|
||||
|
||||
ja indd, de TT en TTS zijn echt super en daardoor ook vrij prijzig..
een prinz is een leuke auto, maar je kunt een prinz vergelijken met een golf2 en dan is de tts/tts de limited 16vg60...
|
||||
|
||||
staat hier een keiharde prins voor 750 euro..mooi gevroken wit met rood skaileder interieur.. ik had hem bijna gekocht maar iets te onpraktisch zo'n 2 cyl
|
||||
|
||||
Quote:
kijk dat is tenminste een vergelijking die ik begrijp top! |
|
||||
|
||||
er staat nog wel een hoop op speurders, marktplaats etc... wel grappige auto'tjes
top-snelheid: 115km/uur |