|
||||
|
||||
40 Mm Keihin Carb,s
Te koop: 40 mm (iets meer opbrengst dan de veelvuldig aangeboden 36mm-ers) Keihin carb,s van een Honda CBR komen ze af , zien er goed uit met vacuum aansluiting en makkelijke handbediende stationarschroef , ideaal voor 1600 en 1800 motoren (uiteraard 4 cil.)
vaste prijs € 150,- carb,s zijn van Becky . p.b ff
|
||||
|
||||
wat is er nog meer nodig om ze op een 1.8 werkend te krijgen?
edit: golf 2 dus he...
|
||||
|
||||
Quote:
inlaatspruitstuk (kan Serge voor je maken) , evt filters je kan beste pipercross sokken gebruiken, gaskabel van uni scooter remkabel maken , opvoerpomp . choke kabel krijg je erbij.
|
||||
|
||||
Quote:
hoe kan ik serge bereiken? heet ie ook zo op t forum? heb je ongeveer een idee wat n redelijke prijs zou zijn voor zo'n inlaat? en met de opvoerpomp bedoel je toch gewoon de pomp die ik nu aan de carb heb zitten he? k heb nu namelijk ook nog n carb motor, maar wil wat meer power hebbe
|
||||
|
||||
serge pot, heeft als avatar zo'n flistend sterretje met nieuw erin, inlaatspruitstuk kost 200 euro...
http://www.spottuning.nl/
Last edited by Berserker : 30-03-2006 at 10:10. |
|
||||
|
||||
Correctie : Inlaat spruitstuk (rvs)eigenbouw €200,-
Copy/paste van zijn site |
|
|||
|
|||
Past niet..
Ik wou ze ook op m,n Golfje zetten, maar Serge zei dat er niet genoeg ruimte is op een 1800 blok. |
|
||||
|
||||
Quote:
vreemd Rebec had ze gekocht voor de golf dat ze wel zouden passen , ze nemen minder ruimte in beslag dan webers. Serge: http://www.volksforum.com/forum/member.php?u=104
|
||||
|
||||
deze zitten alle 4 aan elkaar vast... een 1800 blok is veel breder dan een 1300 en dan is het lastig om dan een passen spruitstukje voor temaken
maar waar een wil is..... is een weg moet lukken
|
||||
|
||||
heb serge net gesproken een inlaat voor een 8 klepper maken is heel erg veel werk dus duurder omdat de uitlaat in de weg zit een 16 klepper spruitstuk maken is veel goedkoper.
dus passen zal wel gaan maar kost wat.
|
||||
|
||||
dan laat ik deze aan me voorbij gaan
succes met de verkoop, maar als t boven de 500 uit gaat komen lukt t me nie...
|
|||
|
|||
Serge zei tegen mij dat het gewoon NIET ging lukken, een mooi spruitstuk te maken.
|
|
||||
|
||||
Sorry hoor maar Serge is praktisch mijn buurman , hij kan het wel maken maar gaat gewoon veel tijd inzitten, dus onmogelijk is het niet.
|
||||
|
||||
maw Hij wil ut werk der niet van hebben?
|
||||
|
||||
Als hij het niet wilde maken had hij deze ook niet gemaakt inc. 40 mm Keihin's
Stuk minder diep dan een Weber set up op een 16 v En het voordeel t.o.v. Webers is dat er hier ook echt 40 mm venturis inzitten Veel makkelijker af te stellen vanwege minder variabelen ( sproeiers e.d. ) |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja dat kan natuurlijk ook. Ik heb dat al maanden geleden gevraagd, als hij het WEL had willen/kunnen maken had ik zo,n 40mm motorfietscarb-set al lang gekocht!! |
|
||||
|
||||
schop omhoog
|
||||
|
||||
mooi bod dan?
|
||||
|
||||
kick
|
||||
|
||||
zijn deze op een 1600 golf 1 te krijgen?