|
||||
|
||||
denk jij veel van vw te hebben! zie dit!
SHOCK
SHOCK SHOCK kwam hier toevallig terecht! die gast heeft echt alles... weet niet of dit al eerder gepost is maar vond het wel de moeite waard!
|
||||
|
||||
Die gast heeft een hoop maar lang niet alles
Ooit aan hem gevraagd of hij 2 velgen van mij herkende met steek 5 x 205 Nee herkende hij niet maar hij wilde ze wel kopen . Het bod was zelfs lager dan wat het versturen zou kosten . Sterker nog : hij wist mij te vertellen wat het verschepen van de 2 velgen zou kosten vanuit Holland Soort Rivella : beetje vreemd maar geeneens lekker dus |
|
||||
|
||||
wat een hufter joh!
hij heeft wel prachtig NOS ocrasa spul... prachtig gewoon...
|
||||
|
||||
Ja hij verzamelt al jaren .. indrukwekkende collectie
|
|
||||
|
||||
Pffff ik heb gewoon pijn van het naar beneden scrollen.
|
|||
|
|||
Sooow
|
||||
|
||||
Een hele verzameling, maar wat moet je ermee.
|
|
||||
|
||||
Quote:
eehhhh,..........onder je 10 vw's monteren? Damn die man heeft een hoop vw's. Maar de eigenaar van BBT in Belgie heeft er volgens mij meer. Ik heb een keer foto's gezien in de Ultra VW. En volgens mij ook nog wel apartere vw dan die amerikaanse meneer.
|
||||
|
||||
Valt nog mee die wielen, collectie van Gert wel eens gezien??
|
||||
|
||||
Quote:
Niet als je beseft om wat voor een wielen het gaat. Dave verzameld alleen de originele oude voor volkswagen gemaakt wielen. Er ligt toch een dikke 40K euro aan wielen op die foto. En dan is dit een redelijk oude foto. Het schijnt dat hij er inmiddels veel meer heeft. Overigens is Gert's collectie ook niet misselijk, alleen niet vergelijkbaar. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ging toch echt voor deze collectie dan!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |