|
||||
|
||||
165/50-14 op 7j BBS RM 010
Wie heeft er ervaring met 165/50 15 banden op 7j velgen?
Ik heb afgelopen week 4x nieuwe bridgestones besteld en binnen gekregen en de 7j BBS velgen worden op dit moment klaar gemaakt om weer in elkaar gezet te worden maar ben erg benieuwd of dat eigenlijk een beetje gaat passen én of het mooi staat. Wie heeft er ervaring mee? Last edited by GolfII : 06-07-2006 at 21:53. |
|
||||
|
||||
Als je ze er op/onder hebt maak je dan effe een paar foto's benamelijk heel benieuwd.
|
|
|||
|
|||
ff verder zoeken op het forum jonamk1 heeft het bijv. ook, en nog veeeel meer mensen, gaat goed!
|
|
||||
|
||||
Kan idd goed, heb het wel vaker gezien, baseknot b.v op vwpolo forum heeft ronal turbo's @ 165-50
Foto edit: 7*15 @ 165-50 Last edited by marf_16v : 07-07-2006 at 21:43. |
|
|||
|
|||
moet inderdaad makkelijk gaan, we hebben bij een kameraad 165/45/15 op een 7,5j velg gelegd.
|
|
||||
|
||||
opleggen is geen punt alleen het oppompen voor de meeste wel hehe.
|
||||
|
||||
Hoe rijd dit jongens? Ik heb 175-55-15 om mijn ronal turbo's. Maar vind het niet geweldig rijden. Met droog weer is er niet veel aan de hand, maar met vochtig weer of regen is het levensgevaarlijk. Glijd alle kanten op.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Komt dat door: a) Te smalle band op brede velg? b) Merk van je band? c) Profieldiepte? |
|
||||
|
||||
165/50 15 op een Jetta 2 verpeste de wegligging, bij een scherpe bocht merkte je dat de grip niet optimaal was.
Bovendien ziet 165 breed er van de voor en achterkant van de auto niet uit. Veel te smal. Wel een goedkope oplossing om een getrokken band op een smalle velg te krijgen. Ik ben echter blij dat ze er niet meer onder zitten. Ik wil nog weleens hard de bocht omgaan
|
||||
|
||||
Quote:
Weet je wat het is Tom, je rijdt met een Golf 2 16V en 165-50 is echt rete smal, staat wel netjes en je kunt heel laag, maar het is gewoon te smal voor goed bochtenwerk en met dat vermogen is het ook niet ideaal. Met regen zal het helemaal ellende zijn, maar tis niet je daily dus is het wel weer te doen. Komt wel goed ouwe beunhaas, gewoon eronder zetten en kijken wat het doet, ik denk zelf dat je het te ielig gaat vinden en de banden dan maar aan mij geeft
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou allemaal best goed kunnen waar het niet dat ik jou die banden gewoon niet gun hahahahaha Klein gebbetje! Je bent toch over een poosje jarig, waarom denk je dat ik die banden heb? Niet omdat Ã*k ze zo geweldig vind..... Last edited by GolfII : 10-07-2006 at 09:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ze ook gehad, maar was uiteindelijk niks qua wegligging, en het zag er gewoon niet uit. Nu met 185/45 veel betere resultaten. |
|
||||
|
||||
Die 165 banden lijken idd net fietsbanden van de voor- of achterkant.
Ik zou gewoon 195/45 halen. Heb zelf ook die maat voorop mijn 7" brede BBS velgen. Het zijn Toyo Proxis T1-R banden en ze bevallen me tot nu toe wel prima. Foto erbij zodat je een idee krijgt hoe het staat. Banden staan dus mooi recht op de velg: |
|
||||
|
||||
Nou ja, ga het toch proberen. Heb tenslotte de bandjes en velgen al. Nog even wachten en dan zijn de velgen klaar, hopelijk deze week....
|
|
|||
|
|||
ik heb ook 165 50 15 banden om een 7J velg liggen.. staat super vind ik! 195 45 15 lijkt er wel een tractor band bij! (heb geen betere foto) Last edited by habbekrats : 11-07-2006 at 20:30. |
|
||||
|
||||
jo, staat super! kun je nog een paar meer foto's plaatsen?
|
|
||||
|
||||
Staat inderdaad top zo habbekrats! Heb je idd meer/duidelijkere foto's?
Hé ctb, jij ook hÃ*er! Onder een type I staat het in ieder geval iets voller dan onder een Type II. |