Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Ideeen en opmerkingen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 28-03-2006, 21:17
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy
Default schrappen en snoeren.

Euhmz... het kan aan mij liggen... Maar ik heb het idee dat sinds er een aantal nieuwe mod's e.d. schijnen te zijn...?(toch?) Dat er asociaal veel post worden verwijderd, dat het off-topic verwijderen in bepaalde gevallen nergens meer op slaat... En dat een beetje gemiereneuk over de VF-VWF relatie, waarbij velen ook nog zeggen dat het humor is, gelijk weer moet leiden tot slotje hier, slotje daar...

Daarnaast vraag ik me af of er door mod's überhaupt nog wel eens een pb wordt gestuurd met daarin uitleg voor bepaalde ondernomen acties...

Nu vind ik het helemaal geen probleem hoor... Maar in de afgelopen paar weken zijn er echt 4x meer posts verwijderd (van mij persoonlijk), dan daarvoor sinds ik hier ben. En ik post ook nog eens 3x minder...

Ik vraag me meer af of dit nieuw beleid is, of dit gevolg van een aantal nieuwe mod's is... Of weet ik wat?

Maareh, de meeting was wel gezellig iig!

Daarnaast denk ik dat er behoefte is aan een trauma-team wat betreft tegenvallende mede-forumleden/forumsfeer. Als ik namelijk lees dat er mensen zijn die heel zielig zeggen dat ze dan wel een tijdje niet zo actief zullen zijn, en dat ze het zo jammer vinden hoe het er op bepaalde momenten hier aan toe gaat.... aaaaah!

ps. Hier graag niet gelijk een slot. Ben erg benieuwd of het weer eens aan mij ligt of niet...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
Old 28-03-2006, 23:05
cabrio16v's Avatar
cabrio16v cabrio16v is offline
VW Guru

ik ben de laatste tijden ook een alles lezer ... en ja dit viel mij ook op.

Komt natuurlijk ook door het feit dat er sinds het off-line zijn van het "grote VW-forum' hier veel aanmeldingen zijn en hiermee ook meer posts volgen.

Maar ... als iemand ff z'n mening wil geven of ff een grappig upje wil geven mag dat toch?...

weet je .. misschien wordt het hier strax wel net zogroot als het VWforum.. en merken we alle tegenvallende sferen niet meer en hobbelen we lekker door tussen beide fora's

gr bauke

@ thom...je moet gewoon je koplampen recht hangen!
Reply With Quote
Old 28-03-2006, 23:07
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Quote:
Originally Posted by cabrio16v

@ thom...je moet gewoon je koplampen recht hangen!

door die ogen van jou lijkt alles scheef....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
Old 28-03-2006, 23:11
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003

Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn

Ach, het modereren was ook wel nodig de laatste tijd (met wat overspoeling enzo), en we hebben versterking dus misschien gaat het nu wat vlotter

Naar mijn idee wordt alleen echt streng gemodereerd in de advertenties (en ik hoop naar ieders goeddunken) en als het weer richting ruzie gaat lopen ergens (VF-VWF enzo...we hebben toch allemaal al lang onze mening).

Ik zou niet durven in jouw poezie te knippen Tom
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
Old 28-03-2006, 23:35
chrisjuh chrisjuh is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by Tommy
Euhmz... het kan aan mij liggen... Maar ik heb het idee dat sinds er een aantal nieuwe mod's e.d. schijnen te zijn...?(toch?) Dat er asociaal veel post worden verwijderd, dat het off-topic verwijderen in bepaalde gevallen nergens meer op slaat... En dat een beetje gemiereneuk over de VF-VWF relatie, waarbij velen ook nog zeggen dat het humor is, gelijk weer moet leiden tot slotje hier, slotje daar...

Daarnaast vraag ik me af of er door mod's überhaupt nog wel eens een pb wordt gestuurd met daarin uitleg voor bepaalde ondernomen acties...

Nu vind ik het helemaal geen probleem hoor... Maar in de afgelopen paar weken zijn er echt 4x meer posts verwijderd (van mij persoonlijk), dan daarvoor sinds ik hier ben. En ik post ook nog eens 3x minder...

Ik vraag me meer af of dit nieuw beleid is, of dit gevolg van een aantal nieuwe mod's is... Of weet ik wat?

Maareh, de meeting was wel gezellig iig!

Daarnaast denk ik dat er behoefte is aan een trauma-team wat betreft tegenvallende mede-forumleden/forumsfeer. Als ik namelijk lees dat er mensen zijn die heel zielig zeggen dat ze dan wel een tijdje niet zo actief zullen zijn, en dat ze het zo jammer vinden hoe het er op bepaalde momenten hier aan toe gaat.... aaaaah!

ps. Hier graag niet gelijk een slot. Ben erg benieuwd of het weer eens aan mij ligt of niet...

Vind je mij zielig Tom?

Vind het eerder zielig dat jij degene bent die iedere keer de boel in verschillende topics loopt op te ruien, zo nu ook weer, en ook in het meeting topic over de ''regeltjes''.
Had je gewoon op de achterkant en hier op het forum moeten kijken, eerst denken en dan tikken...
Old 28-03-2006, 23:40
cabrio16v's Avatar
cabrio16v cabrio16v is offline
VW Guru

Quote:
Originally Posted by chrisjuh
Vind je mij zielig Tom?

Vind het eerder zielig dat jij degene bent die iedere keer de boel in verschillende topics loopt op te ruien, zo nu ook weer, en ook in het meeting topic over de ''regeltjes''.
Had je gewoon op de achterkant en hier op het forum moeten kijken, eerst denken en dan tikken...

mis ik hier iets.. waarom voel jij je op je ballen getrapt ?
Reply With Quote
Old 28-03-2006, 23:44
Christiaan's Avatar
Christiaan Christiaan is offline
Approaching the redline...

Daar gaan we weer......
Old 28-03-2006, 23:47
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by cabrio16v
mis ik hier iets.. waarom voel jij je op je ballen getrapt ?

Omdat ik degene ben die wat minder aanwezig zal zijn....en ik het niet als zielig beschouw maar jammer...

@Christiaan, eigelijk heb je wel gelijk, maar zat me weer zo op te vreten over dit opbouwende commentaar...
Old 29-03-2006, 17:36
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Quote:
Vind je mij zielig Tom?

Welke achterkant heb je het over? Wat heb ik verkeerd getikt?

Ik wou alleen maar aangeven dat mensen die zeggen dat ze het jammer vinden en afstand nemen van het forum alleen zich zelf maar te pakken hebben. Het zou jij goed zijn dat de mensen die betrokken zijn bij het forum juist laten merken wat ze stoort. Weglopen is nooit een oplossing, confrontatie schept duidelijkheid.

Quote:

Weet je wat het leuke is? Ik heb zo vaak van mod's gehoord dat mensen zich aan mij storen. Dat ik opeens te horen kreeg: dat anderen zus en zo over mij vinden... En je mag best weten dat ik hier enorme schijt aan heb... Maar wat me hiermee gelijk duidelijk is... Jij bent dus een van die mensen die zich aan met stoort. (En ik turf lekker verder. )
Reply With Quote
Old 29-03-2006, 18:09
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by Tommy
Welke achterkant heb je het over? Wat heb ik verkeerd getikt?

Ik wou alleen maar aangeven dat mensen die zeggen dat ze het jammer vinden en afstand nemen van het forum alleen zich zelf maar te pakken hebben. Het zou jij goed zijn dat de mensen die betrokken zijn bij het forum juist laten merken wat ze stoort. Weglopen is nooit een oplossing, confrontatie schept duidelijkheid.

Weet je wat het leuke is? Ik heb zo vaak van mod's gehoord dat mensen zich aan mij storen. Dat ik opeens te horen kreeg: dat anderen zus en zo over mij vinden... En je mag best weten dat ik hier enorme schijt aan heb... Maar wat me hiermee gelijk duidelijk is... Jij bent dus een van die mensen die zich aan met stoort. (En ik turf lekker verder. )

Overal schijt aan hebben helpt net zo goed als weglopen wilde je zeggen?

Nou ja goed, ik heb me nog nooit zo aan je gestoord, maar als je er trots op bent dat mensen een hekel aan je hebben, ga vooral door met turven zou ik zo zeggen...

Kijk en dat wegloopverhaal, ik heb gewoon geen zin om aan de ene kant felle discussies te voeren en aan de andere kant weer leuk te doen in een ander topic, dus zoals ik al heb aangehaald wacht ik even een tijdje af en wacht tot het mischien weer een beetje gezellig is...
Old 29-03-2006, 21:15
Moroder's Avatar
Moroder Moroder is offline
Postwhore

Send a message via MSN to Moroder

Iemand is hier even heetgebakerd onder zijn billen denk ik..

Laten we het ff rustig houden, met ruzie en praatjes lossen we niks op, of wel soms??

Mijn Rabbit Injection Convertible '82
Reply With Quote
Old 29-03-2006, 21:46
Christiaan's Avatar
Christiaan Christiaan is offline
Approaching the redline...

Quote:
Originally Posted by Christiaan
Daar gaan we weer......

Old 29-03-2006, 21:55
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC

Inhoudelijk:
Advertentie's worden 'streng' ge'mod'. Nuja; daar haal ik heel makkelijk de bezem door. Andere secties alleen als t uit de hand loopt (flame), of als er totaal aan de 'op' voorbij word gegaan.

Upjes: 1 upje per dag is meer dan voldoende, en als er al een serie upjes onder elkaar staat van enkele dagen/weken kunnen de tussenliggende ups worden verwijderd (als de 'op' dat zelf al niet doet: 't staat niet echt positief als je je waar 10 keer opnieuw onder de aandacht moet brengen voor je uberhaupt kopers trekt.

'Je hebt PM' voegt ook weinig tot niets toe aan een verkoop topic (zie eerdere opmerking).

Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mÃ*jn kant op!
Reply With Quote
Old 29-03-2006, 22:11
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

k merk de laatste tijd ook dat er steeds meer weg-ge-mod wordt

nou is t meestal LUUK die dit doet, en hij doet zich wel de moeite me effe over PB te melden WAT er weggehaald of aangepast is en WAAROM!

nou is t meestal wel redelijk, maar om nou meteen te gaan lopen schrappen en gummen...
door al dat gecensureer gaat denk k iedereen anders met t forum om... en niet altijd ten goede
k probeer laatst iemand te helpen met n verkooptopic, worden tot drie keer toe mijn posts geschrapt, k krijg iedere keer te horen waarom, k pas t aan, en weer weg
bij de derde gum actie kreeg ik t niet eens meer gemeld...

off topic vermijden ok, maar doe dat dan op verzoek van de topic eigenaar ofzo! mij maakt t echt geen donder uit als mijn verkoop topic, of welk topic van mij dan ook, n beetje opleefd door oftopic geneuzel!

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
Old 29-03-2006, 22:13
Melvin Melvin is offline

ik zeg: MEER schrappen om het niveau op peil te houden... als een bepaalde reactie meteen weggehaald wordt weet men dat het geen zin heeft om zo offtopic te gaan zitten praten!
Reply With Quote
Old 29-03-2006, 22:30
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Quote:
Overal schijt aan hebben helpt net zo goed als weglopen wilde je zeggen?

Nou ja goed, ik heb me nog nooit zo aan je gestoord, maar als je er trots op bent dat mensen een hekel aan je hebben, ga vooral door met turven zou ik zo zeggen...

Kijk en dat wegloopverhaal, ik heb gewoon geen zin om aan de ene kant felle discussies te voeren en aan de andere kant weer leuk te doen in een ander topic, dus zoals ik al heb aangehaald wacht ik even een tijdje af en wacht tot het mischien weer een beetje gezellig is...

ten eerste lees je niet goed, en ten tweede trek je nog veel slechtere conclusies...

ik heb schijt aan anonimiteit, en ik ben totaal niet trots, daarom wil ik ook graag weten wat ik verkeerd doe.

Last edited by Tommy : 29-03-2006 at 22:53.
Reply With Quote
Old 30-03-2006, 07:25
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...

Nou Tom zal ik ook ff : er was zondag een erg leuk topic over de meeting die heel even verzandde in VWF-VF gezeik . Was snel opgelost nadat iedereen het nogmaals goed begrijpend gelezen had .
Maar daarna postte Fred een foto van een vrouw waar menige kleuter over viel . Dat is ieders goed recht maar echt leuk commentaar was het nou ook weer niet . Dat de zogenaamde norm dun en vormloos is tegenwoordig is erg jammer . Vind het erg raar dat een paar maagden ( betaalde sex tel ik niet mee ) zich zo laten gaan en iemand die niet aan hun norm voldoen tot de grond proberen af te kammen op een zeer bedenkelijk MSN niveau .
Stoer he : weer een leuk topic gesloten ...

Nu aan iedereen die vindt dat er strenger gegumd wordt :

Dat er strenger ge-mod wordt heeft met de personele bezetting te maken die de laatste paar weken hoger is dan de tijd daarvoor . Gelukkig maar want het was hard nodig .
Ook ik lul of typ wel eens off-topic maar ik ga niet huilen als er een paar posts van mij verwijderd worden . Simpele regels vragen om simpele maatregelen .
En dat er geen PM wordt gestuurd als er iets verwijderd wordt mijn zegen hebben ze . Dat is namelijk geen plicht en zelfs ook geen recht : het is een vorm van service als de mods daar de moeite voor nemen .
Als je iemand wil mededelen en het is een beetje off-topic waarom dan zelf geen PM sturen als je wel verwacht dat na het gummen je PM-boxje vol zit ?
Just my 2 cents
Reply With Quote
Old 30-03-2006, 07:53
Melvin Melvin is offline

@gert: ik denk dat je kwaad nu oplost met kwaad, ivm de betaalde sex en msn niveaus... als men zich hierop aangesproken voelt barst er weer een discussie los...

verder ben ik het wel met je eens!
Reply With Quote
Old 30-03-2006, 08:10
berendd's Avatar
berendd berendd is offline
Married to PC

gert....

Old 30-03-2006, 08:32
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...

Quote:
Originally Posted by MellyVille
@gert: ik denk dat je kwaad nu oplost met kwaad, ivm de betaalde sex en msn niveaus... als men zich hierop aangesproken voelt barst er weer een discussie los...

verder ben ik het wel met je eens!

Het gaat mij om of het gefundeerde of ongefundeerde kritiek is
Uit ervaring e.d.
Door dat gezever moest er een goed lopend topic op slot .. nee dat is is leuk
Reply With Quote
Reply

Posting Rules