![]() |
|
||||
|
||||
![]() --------------------------------------------------------------------------------
Hallo, iedereen.IK heb me net aangemeld bij volksforum.Ik zal me voorstellen ik Ronald en heb last van een vw mania (joehoevrvrvrvrv) Dit was altijd al zo, maar na een kleine onderbreking (bmw) , heb ik mij een sportieve vento gekocht , een vento met een 1.8 16v kr, kat vervanger mooie velgen enzo. Maar nu het volgende: Ik ben geen monteur, heb redelijk veel kennis van motoren ,maar de16v loopt niet lekker.Degene voor mij heeft deze ook zo gekocht, Ze hebben volgens mij een aantal dingen vergeten De beide computers zijn er af gehaald , söchten start hij slecht, ik ben inmiddels er achter dat hij sonder de computer een moeilijke start heeft. Wie kan mij uit de brand helpen. Ik heb me laten vertellen dat ik een massa draad op (ik ben de naam vergeten ik zal een vraag baak aanschaffen)dat ding naast de inlaat stuk dat nodig is voor de koude start sóchtens, dat ik een massa draad op dat motortje moet zetten en een stroom draad naar binnen en met een knop bij het starten moet gebruiken om hem een extra injectie te geven. Volgen mij kan dit anders, wie owie heefd goeie tips, moet toch een computer halen of met eeen knop werken? vrgr Ronald |
|
|||
|
|||
![]() zit in verkeerde uhm hoe noem je het " hoofdstuk " je moet ff dit topic maken bij golf vento mk 3
|
||||
|
||||
![]() Nou ik dacht er zit een 1.8 16 kr blokje in mijn vento en alle type 2 16v zitten hier en misschien hebben die wat tips of ideen voor me.
|
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ooooo op die manier. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik moet denk ik toch maar op zoek naar een computer + kabelboom ,Het is toch beter.
Als iemand nog wat weet, ook nog een luchtfilterbak zoek ik nog. Ronald |