|
||||
|
||||
vraag polo 2f verlagen
ik wil mijn polo 2f uit '93 gaan verlagen. heb zelf nog nooit verlaagd rondgereden, dus dit worden mijn eerste ervaringen. zit zelf aan een verlaging te denken van 60/60. dus wil lager als 40/40, maar ook weer niet verder als 60/60, ivm redelijk over de weg te kunnen rijden.
welke optie zou voor mij het beste zijn? vaste set 60/60 of een schroefset van 60/60? is het een kwestie van alleen oude dempers en veren eronderuit, nieuwe eronder en laten uitlijnen? of komt er meer bij kijken? andere onderdelen meteen vervangen? nog een vraagje. als ik ook een stabalisator stang voor onder de motorkap monteer, ga ik dat verschil ook beter merken in samenwerking met verlaging?
|
||||
|
||||
een vaste of schroefste, de kosten zijn nogal verschillend, een vast setje heb je al vanaf 150 euro, een schroefste begint bij 800..
ligt er dus beetje aan wat je budget is. een vaste set geeft een vaste verlaging (zoals de naam al zegt) een schroefset kun je in hoogte verstellen.. (dit had je ook kunnen vinden met de zoekfunctie...) verder schijnt een stabi-stang wel wat uit te maken ja, verwacht geen wonderen.