|
|||
|
|||
probleem met de achter remmen
hallo hoop dat iemand me mischien kan helpen
ik ben met men golf 2 voor de apk geweest en nu is hij afgekeurd hij remt achter scheef op de voetrem heb een verschil van over de 50% ik heb een nieuwe remcilinder gemonteerd een nieuw flexibelremslangetje en nog was het niet goed heb me laten vertellen dat de remkrachtverdeler kapot was dus heb daar een nieuwe voor gekocht duur grapje alles heel goed ontlucht en nog is het niet goed er is niks aan veranderd hoop dat iemand me kan helpen want ik weet het nu egt niet meer mischien heeft iemand een keer zon probleem gehad gr jeroen |
|
||||
|
||||
Remleiding onder de auto misschien verstopt/geknikt?
|
|||
|
|||
Als je de leiding van de wielremcilinder los draaid,moet er zonder pedaaldruk remvloeistof uitkomen
Is dit niet het geval dan de leidingen controleren op deuken[onder de auto] Wielremcilinders bijde kanten vervangen Remkrachtverdeler[ding bij de achteras]die moet helemaal naar de achteras gedrukt zijn en dan ontluchten Kun je een omgebogen spijker zonder kop voor gebruiken |
|
|||
|
|||
oke bedankt voor jullie reactie's ik ga er morgen meteen me aan de slag hopen dat het lukt
|
|
||||
|
||||
als je iets met remmen vervangt,
Doe het links en rechts. als je dat niet doet krijg je ook geheid remverschil, omdat de staat verschilt. als ik het zo lees, ik had voor de apk ook remverschil van 35% . hierop heb ik 2 nieuwe cilinders gekocht, en 2 remschoensetjes. kosten= 70 euro rem verschil was toen veeeel kleiner. en kwam door de apk. |
|
|||
|
|||
ja daar heb je gelijk aan ma de leverancier had nog maar 1 cilinder op vooraad
en de remschoenen die zijn nog perfect want met de handrem heb ik geen verschil dus daar ligt het niet aan bedank voor je reactie |
|
||||
|
||||
dan zou ik minstens 2 nieuwe cilinders monteren, dat zal het weer dik goedmaken.
|
|
|||
|
|||
heb een nieuw cilindertje an de anderekant en nu is het goed
vandaag afgemeld weer een jaar apk kan ik hem in de verkoop doen |
|
|||
|
|||
Dus heb je nog meer vwmk2-tjes? Of was dit het?...
|
|||
|
|||
nee heb er maar 1
wil graag een golf 1 hebben |
|
||||
|
||||
Quote:
dat zijn er meer die een golf-1 willen, dan zeg ik, GA ER VOOR. |
|
||||
|
||||
Kijk ook even of niet een van de spietjes voor het zelfstellende mechanisme niet vast zit.
|
|||
|
|||
ja dat had ik al als eerste gedaan haha dat was wel goed ma hij remt nu perfectweet iemand waar je mooie golfjes 1 kunt vinden
|