|
||||
|
||||
Mk1 GTI Project(nu met foto's)
He mensen,
Ik ben Ritske vd Wal 21 jaar en kom(zou je niet zeggen als je mijn naam leest ) uit Friesland. Afgelopen zondag heb mijn golf 1 gti opgehaald met veel werk erin voor het grote bedrag van 1100 euro(snappen jullie wel als je de foto's ziet). De auto komt uit 1983(is in 1994 geimporteerd), heeft ale een paar jaar stilgestaan en lag(nog steeds) al half uitelkaar maar heeft wel een aantal leuke opties: MFA(werkend) Getint glas rondom(origineel, niet geblindeert) Origineel stalen open dag(lekvrij). Het lijstje wat er gebeuren moet begint al aardig richting een complete restauratie te gaan oa: Motor revisie Wielkastranden rot achterpaneel rot rond de tankdop rot deur rv rot. dorpel r rot Ik ben er nog niet overuit hoe ik de auto weer ga opbouwen, origineel uiterlijk of met een zender boddykit(heb nog een in het hok liggen van een jetta 1 met lichte schade, ik vind enerzijds een schande om een jetta 1 kit tepas te maken voor een golf1) deze bumperset heb ik nog liggen voor een jetta1:
Last edited by fryslàn_driver : 14-11-2007 at 13:59. |
|
||||
|
||||
Dat gaat nog een lekkere klus worden !!! Maar welkom hier en veel succes ermee
Groeten, LRR
|
||||
|
||||
mooi project, hou ons op de hoogte
|
|||
|
|||
Die kit eronder uitlaten en dat ding helemaal uit elkaar om te restaureren!
is de wagen al een keer overgespoten of glimt hij zo door de regen?? Succes met je auto! |
|
||||
|
||||
Ik zeg zo origineel mogelijk!
|
||||
|
||||
Origineel en laag.
|
|
||||
|
||||
succes met je project!!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
welkom hier werk zat zie ik wel veel succes er mee.
|
||||
|
||||
Weer 1 lekker uit de buurt
Ik zou hem "orgineel" houden
|
||||
|
||||
welkom! ik zeg origineel (en laag ) en die kit op een Jetta zetten, denk namelijk niet dat er veel jettas met zon kit rondrijden in NL.. (weet ook niet of het mooi is..)
|
|
||||
|
||||
welkom, dat wordt nog een beste klus
auto stond laatst in gorredijk te koop zeker? veel succes ermee
|
||||
|
||||
De auto gaat zeker een stuk omlaag .
Oh ja @Sjoes 85 het glimmen komt door de regen en @GOLFMK1 82 auto komt uit grou
|
||||
|
||||
welkom hier
leuk project gewoon laag en dikke wielen verder lekker origineel houden mvg mibo |
|
||||
|
||||
welkom hier
Mooie basis om wat stoers van te maken Als je er uit bent hoe de golf moet worden, en je wilt de zender itbouw kwijt... Stuur mij dan maar een PB Succes |
|
||||
|
||||
Inderdaad, mooie wagen is het...
Dat origineel is ook maar relatief, gewoon iets moois ervan maken... Als iedereen het origineel houdt is het ook niet mooi meer...
|
||||
|
||||
Welkom en succes met jouw project. Persoonlijk hou ik niet zo van spoilers, maar deze set kan er mee door. Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak anders reden we allemaal in dezelfde auto! Maak er gewoon iets moois van! Vergeet niet af en toe een foto te plaatsen. Succes!!
|
||||
|
||||
Ben vananvond nog even bezig geweest de hele binnekant leeg te halen. en daarbij nog een paar kleine rotte plekjes tegengekomen . Op het dashboard na is de auto nu helemaal leeg vanbinnen. Als het een beetje meezit haal ik zaterdag de motor eruit en als ik dan nog tijd over heb gaat de benzinetank erook onderweg. Nu eerst een paar foto's, telefoon kwaliteit .
leeg van binnen: achterpaneel van binnenuit: voorkant rechter wiel kuip:
|
||||
|
||||
mooi projeckt gaan we zeker volgen