|
||||
|
||||
Ebut's nieuwe 86'er Passat
Ik heb een nieuwe Passat!
Na het verkopen van mijn Jetta GT, heb ik Berendd's oude Passat gekocht [en nee, het is geen Santana!]. Zo ziet hij er nu uit, maar dat word wel beter met de plannen die ik heb. Ten eerste zet ik de [nep] lederen deurpanelen van mijn rode 83'er om. Past perfect bij het dash en zijn mooier dan die er nu in zitten. Die er uit komen gaan dan in de rode. Ook worden de velgen wat opgeknapt. Het is een 1.8 die met wat aanpassingen op ongeveer 100-110 pk uit komt. Gepoorte en geflowde kop en inlaat en GTI [EV] nokkenas. Hangt een Audi 80 vijf bak onder. En natuurlijk lekker verlaagd! Moest even wennen, maar wil nu nooit meer anders!! Wat een genot! Tijd voor foto's: Klik hier voor meer en grotere foto's. Foto's van de binnenkant komen nog wel een keer
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 18-03-2006 at 13:52. |
|
|||
|
|||
Leuk autotje.
Maar moest je de Jetta nou niet verkopen omdat je gezeur had met je ouders. Of heb ik dat nu verkeerd? Of was dat een verkooppraatje.
|
||||
|
||||
Nee, was het niet, maar ik verkoop nu ook de rode Passat. En daar is deze dan mooi voor in de plaats.
|
||||
|
||||
Hmm, was meer gecharmeerd van de GT!
Maar toch alle geluk toegewenst met deze slee!
|
||||
|
||||
Dit is net een Jetta, maar dan nog een slagje groter Jetta XL
|
||||
|
||||
je bent gisteren gespot bij de centrale in leeuwarden (mediamarkt?). wij waren zelf met de witte jetta 1...
|
||||
|
||||
mooie wagen
ga je die gekunstelde two tone achteraan nog aanpakken??? |
|
||||
|
||||
Klopt stond hij gisteren de hele dag. Ben door meerdere mensen gespot
Was met een stel gasten van www.vwpassat.nl een dagje naar de Passat Fabriek in Emden [Dld] geweest. En jep, hij wordt straks [ooit] weer één kleur.
|
|||
|
|||
mooie passat ebut!
en het is inderdaad een Jetta XL, k vind hem persoonlijk erg mooi. hij heeft wat.
|
||||
|
||||
:d
WHY!!
Ebut doet zijn rode Passat van de hand. Straks vertellen ze me ook nog dat Sinterklaas niet bestaat. Goed, maar weer even in de Serieus-modus: gaaf ding! Lekker zeldzaam zo onderhand. Speciaal gekocht om ook bij The Drunk-Society te mogen horen? Verder ook nog spectaculaire plannen? Succes ermee!! |
|
||||
|
||||
Nou volgens mij is deze even duur zo niet duurder dan die Jetta...
|
||||
|
||||
super model Ebut, maak er wat moois van.
|
|||
|
|||
Veel plezier met de Passat!
Hij was bijna op de sloop belandt... |
|
||||
|
||||
Quote:
in aanschaf een stuk goedkoper en qua vaste kosten zal t mekaar niet veel ontlopen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ben jij GEK
|
|||
|
|||
Quote:
Hij heeft best lang te koop gestaan en Ebut is de enige die heeft gereageerd, voor de rest helemaal niemand..vandaar. |
|
||||
|
||||
Ik vond em zo vet, ik denk die moet gered worden
En Arnaud, zolang het maar een oude Passat is En Sinterklaas bestaat niet...
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 19-03-2006 at 13:54. |
|
||||
|
||||
EYZZ DIE KENNEN WE ERGENS VAN!! straffe kar baas
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Ebut, goed bezig, uberrrpassat
Ga je em ook nog lager leggen? En ff met de roller over de passat heen, en hij heeft weer uberstrakke lak Veel plezier ermee!
|
||||
|
||||
Quote:
nog lager kan bijna niet aangezien er niet aan kortere veren en kortere dempers te komen is dan wat er nu onder zit. wegligging is wel subliem met dit onderstel dus lekker afblijven.