|
||||
|
||||
complete spinnekop en luchtweger golf 1 GTI
na 2 keer voor niks bij speedcenter geweest met een spinnekop e.d ,
en vele rollersessies later moeten wij toch een andere spinnekop voor de golf van Becky kopen. wie o wie heeft een complete set over ? liefst een spinnekop+luchtweger+injectoren en leidingen, gaarne ook een retourleiding erbij als kan. graag dat deze set nog steeds op een motor zit die draaiend is weggelegd (oftewel zeikend nat van de benzine) omdat de andere waren uitgedroogd, als je deze set hebt is het mogelijk dat je het as zondag kan meenemen als je naar de meeting komt? dit alles voor een golf 1 GTI 1800 , 8 klepper motorcode DX. alvast bedankt allen. aub geen hoofdprijzen want de kosten rijzen de pan uit met die rollerbanksessies. de auto staat daar nog steeds.
|
||||
|
||||
had je over dit probleem al een topic gemaakt ??
want ben nieuwschierig ik heb nog wel een spinnekop liggen alleen die ligt hier al een tijdje gr bauke
|
||||
|
||||
Hoi,
Ik heb meerdere sets liggen en ga zaterdag 1 april naar Jaap om 2 door mij gebouwde cabrio´s te rollen. Ik kan de set wel aan Jaap geven dan als je wil. Een complete set kost 75 euro.
|
||||
|
||||
Quote:
Jeroen lijkt me een strak plan, toevallig ben ik die dag ook bij jaap om het spul in te bouwen. hoelaat is jouw afspraak met hem? wil je anders ff je tel nr.pb en? zondag kom je niet ff naar de meeting in bunnik?
|
||||
|
||||
voor mekaar ga het spul bij Jeroen ophalen. mag slotje erop.