|
||||
|
||||
Pa had even niks te doen
Dit krijg je als je vader af en toe even niks te doen heeft of even zin heeft om wat te knutselen Van het weekend maar meteen eens gebruik van maken, bij het vervangen van de bak.
|
||||
|
||||
Beter ! en we zien rechts onderin de nieuwe bak liggen ?
|
||||
|
||||
oud tuinbankje?
|
||||
|
||||
ggggg....al mijn pa niks te doe heeft praat ie ff tegen ze planten
|
|
||||
|
||||
Klopt Dennis, vandaag ff gehaald. Was even naar sloop geweest wara ik nog nooit geweest was, zit hier in de buurt. Ik heb nog NOOIT zo'n grote berg versnellingsbakken gezien. Denk dat die berg zeker 3 meter hoog was, gewoon op elkaar gestapeld dus Mijne lag gelukkig gewoon aan de zijkant.
Jaap, zijn kozijnlatjes
|
|||
|
|||
Handige pa, ik ga maar eens zorgen dat die van mij ook een keer nix te doen heeft.
|
||||
|
||||
Die ouwe van mij is altijd druk.... maar als het goed komt er een 2 koloms brug in de klusschuur :stampen:
|
||||
|
||||
het houdt ze van de straat heh...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
....mijn pa is ook altijd druk......helaas niet met handige dingen voor mij werk werk werk, gaat gewoon door als ie thuis komt
duzzz lieve paps: doe es wat leuks!!! :twisted: hahahaha |
|
||||
|
||||
Dat gaat nooit meer kapot!!
|
||||
|
||||
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.................
PRECIES stijn
|
||||
|
||||
Wanneer massaproductie?
Maak er ook eentje voor Ed, inclusief een beschermkap voor over z'n gezicht (ogen) graag
|
||||
|
||||
[dummy mode on]
wat moet je hiermee? Onder je carter rollen? Nee, dat past niet... : Auto te laag :-) [dummy mode off]
|
|
||||
|
||||
Dan gaat dat idd niet Als ie op assteunen staat gaat het echt perfect
|
||||
|
||||
Oooh, ik dacht dat je met je buik op dat ding moest gaan liggen en dan met een touw aan je achterbumper/trekhaak vastmaken en rijden maar