|
||||
|
||||
golf 2 gti 16v Edition op kenteken (met werk)
Ik heb net een auto erbij gekocht en 4 autos word te gek..
Golf 2 gti 16v Editione one(op kenteken) 1991 214000km Auto word met originele grill verkocht. Deze zit er niet meer in. 1250 euro of goed serieus bod moet binnen 2 weken weg!!!! Grijs met. edition interieur (Goede Staat moet hier en daar ff schoongemaakt worden verder in top staat!!) Siglachrome ramen Leer stuur Open dak Stuurbekrachteging Verw. ruitensproeiers origineel el.ramen (geen gaten in de panelen) BBSen ook met wat werk Nieuwe banden Nieuwe schokbrekers en veren (60/60) sportuitlaat wat er aan gebeuren moet: Klepstootrubbers moeten vervangen worden Remverdeler (is aanwezig moet er nog op) Linker deur zit deuk in (is andere aanwezig met zelfde kleurcode) Achterklep roest om het raam (andere aanwezig in zelfde kleurcode) Motorkap zit een klein putje in en een paar krassen Dorpellijst links ontbreekt Verder heeft de auto mij (mijn vriendin) nooit laten staan. als ik hem binnen twee weken niet verkocht heb gaat ie naar een handelaar of ik verkoop hem in onderdelen. Hier wat foto's voor meer info mail gerust naar: vw-classicline@hotmail.com |
|
||||
|
||||
Misschien even erbij vermelden of het om een KR of PL gaat.
|
|
||||
|
||||
Zie je zo, is een PL.
|
|||
|
|||
als ie in stukken gaat wil ik de bumpers wel kopen.
gr rolf |
|
||||
|
||||
Klopt is een PL (was ik ff vergeten)
Hij word nog niet geslacht en als wel open ik er een andere topic voor met foto's. |
|
||||
|
||||
Laatste Upje
Het laatste upje voor een liefhebber!
Moet voor zaterdag middag opgehaald zijn anders gaat ie naar iemand wie hem voor de slalom en sprint (amateur) gaat gebruiken.. Zou zonde van de edition opties zijn... |
|
||||
|
||||
Verkocht mag een slotje op.
|