#1
|
||||
|
||||
Stuurbekrachtiging golf 1 lek..........
Hallo zijn er mensen die een goed adres hebben om je stuurhuis te laten reviseren, die van mij is sinds vorige week zo lek als een mandje bij de kruiskoppeling de olie zeikt eruit. En eventueel wat de kosten hiervoor zijn???? Misschien dat iemand hier dit al eens voorhanden heeft gehad?????
|
#2
|
||||
|
||||
|
#3
|
|||
|
|||
oooooooohhh gaat je geld kosten alex kloten maaruh die van jou loopt tenminste...dus ik zeg niks
twin turboooooo.....
__________________
quintus.....de grote race |
#4
|
||||
|
||||
Op markplaats staat er regematig een advertentie met daarin een compleet revisiesetje voor stuurbekrachtiging mk1 voor 75,- euro.
even zoeken op mp misschien?
__________________
Project: mk1 '77 G60 |
#5
|
||||
|
||||
De revisiesets worden aangeboden door Peter Grund, maar ik heb ze ook liggen!
__________________
Groeten, Jeroen. |
#6
|
||||
|
||||
Heb inderdaad van Peter Grund ook al een pm gehad, maar mijn vraag is of dat gaat werken???? Heeft iemand daar ervaring mee en is het een moeilijke klus???? Ik neem aan dat zo'n keering niet voor niets kapot gaat, of is het gewoon ouderdom?????
Had trouwens ook al een bedrijf gesproken dat het ook deed, vroeg alleen € 350,00 ex btw, die had het er ook over dat er nieuwe bussen in moesten??? Kijk als het allemaal zo gemakkelijk is dan doe ik dat zelf wel ff, maar moet wel de zekerheid hebben dat ie niet weer kapot klapt, heb een hekel aan dubbel werk. @ Bolku jij zit toch in de buurt van Arnhem????? @ Carbreeker, he hij is van de cabrio hé niet van de witte golf, daar zit geen stuurbekrachtiging op dat zijn alleen maar minder pk's |
#7
|
||||
|
||||
Hoi,
Ja, ik zit in Angeren. Het vervangen van de keeringen bij een lek stuurhuis is idd een gok, maar ik heb het ook al een paar keer gedaan en met goed resultaat. Ik heb afgelopen week wel een stuurhuis vervangen waar de klant zelf al een nieuwe keering in gezet had en dat ging 2 weken goed, begon daarna weer te lekken... De vraag blijft dan altijd wat de oorzaak is, onvakkundige montage of slijtage aan de bussen waar de keeringen inzitten. Maar, waar lekt het stuurhuis? Het is idd wel een rotklus...het stuurhuis moet er helemaal onderuit en dat doe je niet in een paar uurtjes...
__________________
Groeten, Jeroen. |
#8
|
||||
|
||||
Hij lijkt bovenop bij de kruiskoppeling en ik weet wat voor een klote werk het is, daarom wou ik ff weten wat de ervaringen zijn. Maar vond € 350,00 ex de btw toch ook veel geld.
|
#9
|
||||
|
||||
De keering van de uitgaande as bij de kruiskoppeling is prima te vervangen, die zal niet weer gaan lekken door speling o.i.d.
Ik kan de reparatie ook voor je uitvoeren, scheelt je een hoop euro's.
__________________
Groeten, Jeroen. |
#10
|
||||
|
||||
Keerring bij de kruiskoppeling heb ik voor je, en dat is inderdaad de
"makkelijkste" keerring in je stuurhuis om te vervangen. Moet het stuurhuis er nog wel voor onderuit en dat is dan weer wat minder, ik heb het gekombineerd met het vervangen van de koppeling en dan kan je er een stuk makkelijker bij.
__________________
Peter Grund 1980 Golf GTI 1980 Golf Cabrio GLS 1.5 1985 Rabbit Cabriolet 1968 Pontiac Safari 1984 Chevy Suburban 1968 Lincoln Mark III |