![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey mensen , ik zoek voor mijn daily golf 2 een race vlag sticker voor op het dak , dus het hele dak moet wit/zwart geblokt worden , jullie een idee waar dat te krijgen is???
alvast bedankt! Gr Eelco |
|
||||
|
||||
![]() plakken en knippen
|
||||
|
||||
![]() er is vast wel ergens wit/zwart geblokt plakplatic te koop. kijk ff bij een verfwinkel of tapijthandel.
|
||||
|
||||
![]() Bestellen bij een sticker bedrijf, maken ze op maat. Nergens anders te koop tenzij je blokjes wil van 1 bij 1 cm, dan moet je naar de gamma voor plakplastick. Afplakken en spuiten is veel werk maar goedkoper.
|
|
||||
|
||||
![]() Neem eens contact op met Kees van Sanspeed............zijn "RAT" heeft zo'n vlag op het dak........
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die is deels geverfd en deels geplat...
|
||||
|
||||
![]() Dat contact opnemen hoeft helemaal niet, gewoon naar een sticker bedrijf gaan zoals ik al zei of gewoon afplakken en spuiten. Zo simpel is het gewoon.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hoezo afplakken? op die rat is t veel makkelijker gedaan! die heeft gewoon t dak wit geverfd en dan zwarte blokjes drop geplakt lijkt me de eenvoudigste manier
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Eenvoudig ja, wel duurder, verven is het goedkoopste, alleen wat meer werk. Net wat je wilt. Of heb jij het al vaker gedaan dan? |
|
||||
|
||||
![]() wij verkopen oa. snijplotters en de software voor voertuigstripings.. kan wel iets maken op een snijplotter.. ff kijken of ik nog folie heb..
kijk maar eens op www.softdirect.nl en dan bij voertuigen..