|
||||
|
||||
Wie Kent Deze???
3 jaar geleden heb ik mijn eerste auto verkocht. t was n golf MK1 uit 1983 met n 1300 cc motortje (volgens de vorige eigenaar, RDW zei wat anders...)
hij is toen naar Chris Wink gegaan, die me op de hoogte zou houden van de vorderingen van de restauratie de enige foto die ik sindsdien gezein heb maakte me niet echt vrolijk: ik heb chris in mijn MSN lijst staan, maar daar zie ik hem nooit meer, en op een aantal mails van me heeft ie ook niet meer gereageerd... hij zit veel op fora en k heb hem hier ergens al eens op n foto gezien... dus er is vast iemand hier die hem kent en die miss wat meer weet van de golf als er iets bekend is zou ik dat graag horen alvast bedankt je kan me bereiken op: breadfan83@hotmail.com EDIT of gewoon over PB of hier posten! groeten andere Chris
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 10-12-2006 at 06:31. |
|
||||
|
||||
oei daar wordt je idd niet vrolijk van! Succes met de speurtocht!
|
||||
|
||||
die is...zen neusje kwijt
|
|
||||
|
||||
Quote:
idd... Zal wel een aanhanger worden... |
|
|||
|
|||
Quote:
Zonde
|
||||
|
||||
Ik heb de auto gekocht van Chris, is gesloopt voor onderdelen en plaatwerk.
Was helaas geen redden meer aan, had achter denk ik flink schade gehad ooit. Rot op veel naden, de achterschermen waren op zeer grove manier vervangen door immitatie plaatwerk en het plamuur had rijkelijk gevloeid.
|
||||
|
||||
Van een beunhaas geweest dus
|
|
||||
|
||||
Niet voor de zwakke maag....
|
||||
|
||||
Quote:
Timber !!! |
|
||||
|
||||
hij had wel gave binnenschermen aan de voorkant!
|
||||
|
||||
wat moest je met de voorkant?
|
|
||||
|
||||
voorkant was prima, achterkant niet. Daarom staat de neus in mijn schuur, daar peuter ik af en toe wat plaatwerk af
|
|||
|
|||
Heheheh, geweldig topic dit!
Aan de ene kant de verdrietige, tot emotioneel wrak omgetoverde, hopende, msn wachtende Golf liefhebber. En aan de andere kant de plaatwerkpeuterende Golfliefhebber!! Meer fotos plz.....
|
||||
|
||||
Quote:
HAHAHAHA
|
|||
|
|||
Quote:
En dan nog deze geweldige bijna boze reactie......helemaal fantastisch! Hoop dat iedereen dit met een knipoog ziet....ik wel in iedergeval. Sorry voor degenen die dit serieus bedoelen allemaal!
|
||||
|
||||
breadfan wist waarschijnlijk niet dat hij zo rot was!!
|
|
||||
|
||||
Stijn,
YOU ROCK DUDE! |
|
||||
|
||||
Quote:
uhm, naja, ik ben achteraf nog eens terug geweest naar die garage waar ie vandaan kwam omdat daar een mooie kever stond voor €200,- k had toen al ietsje meer ervaring met auto's en wist waar ik een beetje op moest letten na n beetje prikken met n sleutel in de volledig gave balken onder de auto lag dr meer metaal onder de auto dan er af fabriek aan gezeten heeft... ze werd trouwens wel met een NIEUWE APK afgeleverd toen begon me al iets te dagen... de garage was niet echt zo betrouwbaar als ze deed overkomen en chris had achteraf ook laten weten dat ze niet meer zo hard was als ze dr uit zag... tis wel erg zonde, en t doet pijn om je eerste autootje zo te zien staan, doormidden gezaagd en al... maar tis wel fijn te weten waar ze is/was wat is er eigenlijk nog over van de golf? alleen de neus nog? k zou je trouwens ook om een gunst willen vragen... heb je t stuur van de auto nog? en de kenteken platen? of miss n logo van de auto? k zou daar graag iets van je willen overkopen als aandenken. t liefst alle drie die kleine deeltjes, dus stuur, plaat en logo, als je t nog hebt k betaal je daar uiteraard ook voor! ik hoor t wel van je iig bedankt voor de reactie, allemaal groeten chris
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 16-03-2006 at 13:17. |
|
||||
|
||||
Iedereen bedankt voor de reacties, vooral Stijn!
Ik heb mn aandenken! Geweldig! 't Is jammer dat de golf er niet meer is, maar ze was echt niet meer te redden. Nu is t zoeken naar een goede troonopvolgster Wat mij betreft mag dit topic het archief in... Mods? Mocht iemand nog wat foto's hebben van de auto kan ie ze me altijd effe over hotmail doorsturen: breadfan83@hotmail.com Nogmaals dank voor de fijne reacties en Stijn bedankt voor de aandenkens! Betekend veel voor me! Groeten, Chris.