|
||||
|
||||
Bus resto voor verkoop
Wat is wijsheid?
Ik heb nl mijn zwarte T2b hier ook nog staan en wil deze gaan verkopen. Het is een twee liter en op dit moment geen APK omdat die iets meer dan een jaartje stil staat. Ook lekt er een kleppendeksel iets olie. Uiterlijk heeft de bus wel wat aandacht nodig. Niet echt veel en geen verassingen. Overigens is het een kei harde bus. Maar nu zit ik in een dilemma: Zal ik eerst de bus helemaal opknappen en dan verkopen of gewoon zo te koop zetten?
VW T2b-2.0 VW Golf GTI mkI (1600 EG) VW Golf GTI mkII Last edited by martin : 25-04-2009 at 14:18. |
|
||||
|
||||
als je m opknapt krijg je t geld wat je er in steekt never terug
|
|
||||
|
||||
zou hem ook zo verkopen,wel zou ik een apk erop zetten.
de nieuwe eigenaar kan hem dan zo laten of naar eigen smaak opknappen. |
|
|||
|
|||
ik ga voor optie 3 !!
zet hem maar gewoon bij mij voor de deur !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Ik zou hem zo te koop zetten, ik heb misschien zelfs wel interesse. Mits de prijs niet te gek is.
Met APK zal wel een stuk beter verkopen..
|
||||
|
||||
Ben er dit weekend aan begonnen.
Motor uitgebouwd om de olielekkage van de kleppendeksel te fixxen en tevens het blok schoon te maken. Ik heb nog twee nieuwe kachelpotten liggen dus die gaan er ook meteen op. Scheelt weer. Daarna maar de APK punten nalopen. Zal weinig zijn. Bus was altijd al technisch in perfecte staat. (hoogstens een rubber oid) @Matheo; kijken mag altijd. Weet niet wat je zoekt en wat je budget is. Mag ook over de e-mail: gasoline.aftershave@gmail.com
|
||||
|
||||
Zogauw dit een verkoop thread word zal ik hem sluiten. Dan mag hij in het verkoop gedeelte volgens de daar geldende regels.
|
||||
|
||||
Is goed hoor.