|
||||
|
||||
Verzoek: foto G60 blok
heeft iemand een duidelijke en scherpe foto van een uitgebouwde g60 motor, die uiteraard wel in elkaar zit met de g-lader en alle riemen er nog op, aan de kant van de poulies / distr.riem.
ik wil dit blok vergelijken met een 2e motor namelijk alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
dude hou het anders bij 1 topic ofzo, lijkt zolangzamerhand wel het fuckin reaper forum hierzo.
|
||||
|
||||
hahaha.
nee ik doe dit omdat er anders misschien lui zijn die wel goede info hebben maar het topic niet lezen omdat de titel ze niet aanspreekt ofzo. ik ben gewoon op zoek naar een goede foto. verder ben ik je dude niet, en als het je niet bevalt dien je maar een klacht in bij de feestcommissie ;-) , of je leest mijn topics maar niet meer. |
|
||||
|
||||
Quote:
Of je reageert gewoon ff normaal, en gaat eerst zelf even op onderzoek uit. Zo staan er zo ie zo foto's hier in het foto album, en op google is ook genoeg te vinden... Verbeter de wereld, begin bij jezelf...
|
||||
|
||||
Quote:
niet om te zeuren: berendd's taalgebruik vind je dat wel normaal? verder dacht ik dat een forum voor info-uitwisseling was ipv offtopic irrelevante opmerkingen. tenslotte hang er maar een slot op, want ik zoek het mezelf wel uit. even goede vrienden.... |