|
||||
|
||||
foto's automaxx streetpower 6 tt circuit assen
zowww,weer thuis en afgekoeld......
het verhaal van vandaag,... eerst dik uur in de file gestaan,dus tegen 10 uur het terrein eindenlijk op... het stagneerd dus na de kassa's..... als die kraampjes nu eens ergens anders heengezet worden heb je ook geen files meer... grootste gedeelte van de auto's moet rechtsaf de paddock op,dwars door de kraampjes heen waar iedereeen loopt te kijken naar zen spullen.. maar goed. staat er een gozer,met een bordeaux rode subaru impreza mooi de boel op te houden... ff een praatje maken me zen kameraden... na 3 minuten wachten druk ik op de toeter en vraag of ze het gesprek straks ff kunnen voortzetten.omdat meneer de hele weg blokeerd... komen zen maatjes naar me toe of ze me uit de auto moeten trekken en in elkaar moeten slaan... de beste man met zen subaru moest ook sprinten,dus denk vraag wat er aan de hand is.. weer allerlei dreigementen... heb me behoorlijk in kunnen houden.. vervolggens lopen zen maatjes 3 kwartier lang over de paddock heen achter me aan.. erg sneu,neem de volgende keer een honkbalknuppel mee en sla ze gelijk de muil dicht... schijnt blijkbaar nodig te zijn... ik snap nu heel goed wat de dames en heren van automaxx voor hun kiezen krijgen... ale respect voor hun.. minpuntje was de aanmelding voor de sprints... heb er 2 uur over gedaan om me aan te melden... vind het een goed iets dat jullie de sprinters willen arciveren,maaar had dat of vantevoren gedaan met een formulier,of de mensen een formulier meegegeven.. en was misschien verstandig geweest om er meedere dames neer te zetten... snap dat jullie alle gegevens willen,maar er zijn mensen die na 1 uur nog moesten keuren met de auto... maar goed.dat probleem is de volgende keer verholpen... na de keuring wou men motorkap niet meer dicht,dus geen runs gemaakt... vorige eigenaar had met elastiekjes en tierips het slotmechanisme bewerkt..??: elastiekje was dus geknapt... erg vaag heb weinig va de dag meegekregen door een tijdverlies van 3 uur. ff in de pits gelopen waar alweer een subaru jup raar deed... (sorry hoor,maar mijn respect voor subaru drivers heeft vandaag een enorme knau gekregen..) de man reed achteruit tegen de evo van coltco aan,niet erg veel schade,kleine krasjes..was volgens de man er wel uit te poetsen... door de dreigende sfeer die over de totale paddock hing was ik er flauw van en ben om kwart voor 2 weggegaan.. erg jammer,lijkt met gemak meer op de autocross wereld daar.. daar word ook gezopen en gemepd tot en met.. maar goed,hier een kleine impessie van de dag... rest van de foto's staat op www.vwteampg.nl onde foto's vw have fun |
|
||||
|
||||
Ben blij dat ik niet geweest ben
Ik had daar minstens al liggen meppen met die subaru mensen
|
|
||||
|
||||
reaktie van de meneer via automaxx forum pb..
wat ben je nou voor sukkel met je mooie praatjes . binkie ik heb alleen mijn handen nodig om de volgende keer je kop van je romp af te trekken loser. je moet niet zo bijdehand doen met die kut praatjes van je . kom je de volgende keer wel tegen bij andere evenementen. en die lelijke kut kop van jou vergeet ik echt niet. groetjes een vrolijke subaru rijder |
|
||||
|
||||
Quote:
Jou had ik nog wel mee willen helpen hoor Roadwarrior niet Heeft daar vriendjes genoeg geloof ik |
|
||||
|
||||
Lang leve Automaxx
|
||||
|
||||
ben blij dat ik op dat plastic fantastic festival geweest ben zeg
|
|
|||
|
|||
Ik ook was weer leuk
|
||||
|
||||
ik niet dus
|
|
||||
|
||||
Quote:
2 zielen, 1 gedachte t enige automaxx evenement waar wij nog heen gaan is dat summer edition weekend bij walibi... Heus niet voor de auto's hoor Gezellig weekendje k(r)amperen |
|
||||
|
||||
kwam er vroeger regelmatig maar het ziet er iedere keer weer hetzelfde uit. plastic, plastic en nog eens plastic.
|
||||
|
||||
zo denk ik er dus ook over vroeger toen het nog niet zo commercieel was ging ik wel maar, houd niet echt zo meer van dat plastic dat was 6 jaar geleden
|
|
||||
|
||||
laat mij maar een keer naar de buren rijden
|
|
||||
|
||||
laat mij maar mooi in mijn (bijna) orginele auto rijden mot dat bumper gebeuren en zo niet meer
|
|
||||
|
||||
dat heb je wel eens he luuk
|
|
||||
|
||||
kan wel zeer doen
|
|
||||
|
||||
nix gemist dus....... volgend jaar gaan we weer niet
|
|
||||
|
||||
Quote:
zo praatten wij op de mavo
|
|||
|
|||
Nou vraag ik je toch; wat moet je daar ook?
Teppercatalogusfetishisten...... Daar wil je toch niets mee te maken hebben?
|
||||
|
||||
heb gewoon iets met het tt citcuit,en mag graag sprinten..
dus daarom komk er.. maar lol gaat er snel af zo... volgende keer maar met een securitie team heen.. |