|
||||
|
||||
golf cabrio genesis...new
hiephoiiiiii....ik heb sinds vrijdag jl. een golf 1 cabrio in genesis uitvoering....helemaal origineel nog en 150000 op de teller....hij is van 1992 en in 2004 ngevoerd door vorige eigenaar......
hij is zeer goede staat alleen kwam er vandaag door een vreemd rammelend geluid onder de auto achter dat waarschijnlik de kat. naar z'n gootje is...maargoed...daar kijk ik dinsdag als ik vrij ben wel ff naar...als iemand enig idee heeft wat t anders kan zijn( en nee is niet t hitteschild)...laat maar weten ik heb wel een verlanglijstje wat er eventueel ( als ik een tijdje heb kunnen genieten) op gaat komen; heldere lampen voor (misschien als ik iets tegenkom ook achter) chroom biesje rond grille en op zijkanten.... de audio afmaken...... eventueel iets verlagen zomervelgjes maar geen van allen te pimperig...gewoon simpel
https://www.flickr.com/photos/144549900@N05/ Last edited by c@briodriver : 12-03-2006 at 19:39. |
|
||||
|
||||
gefeliciteerd!! Mooie aankoop! Ze worden steeds schaarser vooral omdat een heleboel mensen de stickers eraf trekken!! Domdomdom... Succes ermee
|
|
||||
|
||||
hele nette wagen, ziet er goed uit. inderdaad stickers laten zitten en verder niet teveel eraan veranderen. succes ermee.
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit. Zal hem origineel houden.