|
|||
|
|||
Volkswagen Passat uit 1986 300 Euro..
Toch niet verkocht.....
Heb hem nog maar net, ik doe hem weg omdat ik een baan heb gekregen in mijn woonplaats en geen geld en tijd heb om hem een beetje fatsoenlijk te onderhouden. Ik vraag er rond de 300 Euro voor. Het is een 1.8 carburateur (ongeveer 100PK) uit 1986. Er zitten Ronal velgen onder en is verlaagd. Oldtimer verzekering!! APK t/m 26 Augustus 2006. 331000 KM op de teller. Motor is gedeeltelijk gereviseerd. Distributie ketting is nog goed. Alle banden zijn nog zeer goed. Keiharde auto. Moet nog worden uitgelijnd ivm verlaging met rode en gele koni's Start altijd maar heeft wat tijd nodig.. Bel of mail Daan 06 14682817 |
|
||||
|
||||
Je hoort nog van me! Ga even in beraad
Hoe zit het met de roest aan de onderkant van je achterste deuren [links en rechts]? Last edited by Ebut : 18-02-2006 at 15:31. |
|
|||
|
|||
He Ebut!
Aan de voordeuren zit een beetje roest, Achterdeuren volgens mij helemaal niets... |
|
|||
|
|||
achterdeuren
Heb een paar fotoos gemaakt van de achterdeuren, links achter zit er een beetje roest (links onderin), voor de rest zijn ze mooi..
|
|
||||
|
||||
Kijk dat ziet er goed uit.
Zou je hem voor me kunnen bewaren totdat ik mijn Jetta verkocht heb? |
|
|||
|
|||
De verkoop gaat uiterst traag, als morgen iemand zegt dat ie hem meteen koopt en meeneemt doe ik dat want ik moet er vanaf , ik denk dat ie er nog wel is als je je jetta hebt verkocht, je mag hem ook ruilen :-)
|
|
||||
|
||||
Ja snap ik helemaal.
En ruilen kan, maar dan moet jij wat geld bij leggen |
|
|||
|
|||
Mooie Jetta trouwens! Ik hoor het wel van je, als ie verkocht is..
|
|
||||
|
||||
Hij is verkocht, staat inmiddels al in Damwoude.
Ben er erg teverden mee, danku Daan! Topic kan dicht |