|
||||
|
||||
Nieuw speeltje voor de Jetta, snap off naaf.
wilde Ik al lang hebben, en nu toch maar eens gehaald.
snap off naaf voor het sportstuurtje. mischien helpt het ook een beetje tegen diefstal stuur komt wel wat verder naar je toe te staan, en dat rijdt wel prettiger. alleen grijp je af en toe mis.... naar je richtingaanwijzers.. die liggen wat verder naar achteren als normaal Last edited by silverjetta : 08-03-2006 at 16:42. |
|
||||
|
||||
slim systeem jah!
alleen jammer dat het geen opblaasbaar stuur is zodat je 'm ook nog in je binnenzak kan doen |
|
||||
|
||||
Haha!
Je moet er een oogje indraaien, dan kun je 'm als sleutelhanger aan je sleutelbos hangen! Leuk spul Kim! Nu nog een handrem-schakelpook-slot en dan hier doorheen je stuurtje steken ... knappe dief die 'm dan mee neemt! Haha. |
|
||||
|
||||
Je moet tanken :P
Maar ziet er goed uit joh! Zeer stijlvol en functioneel... Toppie! |
|
||||
|
||||
Quote:
Altijd als je contact uit staat...
|
||||
|
||||
Quote:
Vind ik knap, als de motor wel draait |
|
||||
|
||||
hij maakt idd best veel toeren voor een motor die van t contact is
ziet er netjes uit! super vraagje: waar kan je die stuurtjes krijgen? ik had er zoeen in me eerste golf en heb die helaas verkocht met de bolide. daar zat een zwart hart in, maar dit ziet er eigenlijk nog beter uit... heb je daar een adresje van? of iemand anders die ze te koop weet? danku feestelijk! chris |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie toch nog duidelijk dat de sleutel nog in het contact zit hoor Mooi systeempje BTW. Hoeveel cm is het stuur naar voren gekomen?
|
||||
|
||||
Quote:
dat bedoel ik dus ook, dat ie te veel toeren maakt voor een auto die van t contact zou zijn, hij is dus nog wel op contact... communicatiestoornis laten we maar zegge maar nou weet ik nog niet waar t stuur vandaan is... komop, tis pas half een, gewoon antwoord geven |
|
||||
|
||||
kan je trouwens niet gewoon nog een naaf kopen waar t suurtje op past? want ik zie dat je dr eens leuteltje bij hebt gekregen voor t slotje..
las die tweede naaf ergens mooi aan vast, en als je dan je auto ergens laat staan: stuur los klikken afnemen op de gelaste naaf klikken op slot met gerust hart andere dingen doen!!! |
|
||||
|
||||
je kan hem ook gewoon onder je stoel schuiven toch?
|
||||
|
||||
Net toen ik keek stond de naald van de toerenteller op nul...
|
||||
|
||||
leuk spul, mooi stuurtje
|
||||
|
||||
Quote:
das niet omslachtig genoeg! |
|
||||
|
||||
oergolf stuurtje is ca. 3cm naar voren gekomen... lijkt niet veel, maar
je merkt het goed. breadfan83 als ik naar ''gevaarlijke'' plaatsen moet met de auto, ga ik zeker niet met de Jetta, maar met de Clio van het vrouwtje en mijn stuurtje heb ik 2e hands gekocht en zelf gepolijst, die snap off naaf past op bijna alle stuurtjes he, dit wordt apart van elkaar verkocht. RS Ik zie jou de 26e gozer hier nog een pica voor de duidelijkheid Last edited by silverjetta : 09-03-2006 at 04:20. |
|
||||
|
||||
dat ziet er wel gaaf uit silver...
veel plezier ermee...
|
||||
|
||||
dat zijn de leukere speeltjes , gaaf!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hij heeft net zeker even stiekem de auto gestart
|
||||
|
||||
zou ik dan effe je foto mogen gebruiken voor in het te koop gevraagd topic? miss dat iemand dr nog een weet te liggen....
|
|
||||
|
||||
Quote:
je bedoeld een foto van het stuurtje?, geen probleem toch. het is een Victor, origineel met zwarte alu spaken,en niet van leder, maar gewoon kunstof spaken zijn later gepolijst. op die 1e foto lijkt ie heel lelijk verkleurd, maar dat komt door de fotoflits.. |