|
|||
|
|||
ook maar keer voorstellen
hee,
ik ben al een hele tijd op dit forum aanwezig maar eigenlijk nooit echt voorgesteld. ik ben joris en ven 22 jaar oud en ben nog een student. Ik ben woonachtig in het mooie twente ik heb een oranje golf 1 cabrio uit 1983 er zit een 1.8 gti motor in. er is in de loop van de tijd van alles aan gedaan groeten joris |
|
|||
|
|||
ow sorry, wou em in algemaan zetten.
kan iemand dit verplaatsen? |
|
|||
|
|||
Welkom op het forum, leuke auto.
|
||||
|
||||
allereerst welkom!
mooie golf die je daar hebt, en dat voor een student! netjes netjes! de kleur is niet echt mijn favoriet, maar tis dan ook niet mijn golf tis wel allemaal erg netjes gedaan zo te zien gaat ie nog verder omlaag? vooral achteraan! die voorbumper vind ik niet zo bij de rest passen, tenminste die spoilerdingen die dr onder hangen voor de rest, very nice!!! heb je trouwens een detail foto van de tankdop? ziet er wel mooi uit en foto's van t interieur?
|
||||
|
||||
Mooie auto. Mooie kleur ook. Ik zou hem 8cm achter en 5cm voor (op het oog) laten zakken en orininele achterlichten erin knallen, and you're the man.
|
|
||||
|
||||
O ja, en zwarte spiegels.
|
|
||||
|
||||
Welkom hier
Cabriootje ziet er netjes uit hoor |
|
||||
|
||||
mooie wagen voor een student
veel plezier op het forum |
|
|||
|
|||
hey bedankt allemaal, ja de auto gaat idd nog een eind zakken.
Ik wil er einde van dit zomer een schroefset onder gooien voor een detail foto van de tankdop moet ik ff zoeken op me harde schijf, ik heb er zoveel op staan maar kan je wel zeggen dat het een gewone verchroomde tankdop is van autostyle zag ik toevallig keer ergens liggen het interieur is nog orgineel, ben nu bezig met het maken van deurpanelen. en heb golf 4 v6 zonnekleppen er liggen om er in te gaan maken. de plannen zijn om er een leren interieur in aan te brengen Maar eerst maar weer veel werken in de vakanties, want het geld is op en dat is niet handig als je wat wilt |
|
||||
|
||||
wagen ziet er heel goed uit , spiegels lekker laten zitten in deze kleur, de voorbumper en de ombouwset er ook lekker op laten zitten want dit is een complete set zo, deze zie je niet zo veel meer.
|
|||
|
|||
Quote:
thnx |