![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() je wil nog wat delen voor n MK1 hebben... kijk eens in mijn MP-gespot topic, van MK1 onderdelen tot n tientje. daar stonden geloof ik wel wat achterlichten bij... en misschien nog wel wat andere leuke dingen
|
|
||||
|
||||
![]() ik heb brede achterlichten te koop, wel donker van hella zie mijn verkoop topic
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik had je topic al ff gecheckt, maar jij hebt volgens mij alleen maar smalle achterlichten. ![]() ![]() Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bij deze ook n setje heldere rood-witte achterlichten te koop als je interesse hebt hoor ik t wel ze zijn van n vriend van me, en ze zijn in goede staat hij verkoopt ze omdat zijn golf verkocht is zonder de lampen... greets chris |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Brrrrrrrrrrr ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog ff een keer omhoog gooien..............
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehe, t zijn ook niet mijn lampjes he! zo lelijk zijn ze trouwens nou ook weer niet. staan trouwens wel weer lichtjes ( standaard ) op MP k geloof voor 3 tientjes, maar ben vergeten je de link op te slaan, excuus ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Never mind, kerel !!
Ik kan een set achterlichten hier in de regio ook wel kopen voor € 25,-. Maar het was mijn opzet om het een beetje te gaan ruilen (ben ik weer wat zooi kwijt, en heb er bruikbare parts voor terug. Anders vult onze zolder zo hard !! ![]() ![]() Grtz............ LRR