![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goedendag.
Ik wou mijn luisprekers plaatsen achterin mijn golf variant bj 2000. maar ik kan de connectors niet vinden. kan iemand mij vertelllen waar deze verstopt zitten? bedankt |
|
||||
|
||||
![]() bedrading moet je zelf trekken....
en dan via het rubber van de carroserie naar de duer de deur in leiden... en vergeet dan ook niet om open roosters in je deur panelen te plaatsen.... i.p.v de blinde roosters...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
bedankt. maar de kabels zitten wel achter in de iso aansluiting, weet je ook toevallig tot hoever deze kabels lopen en tot waar? ik kan me niet voorstellen dat er een andere kabelboom gebruikt is in golfen met 4 of 2 luidsprekers, of bedoel je dat deze kabels tot aan het rubber lopen? |
|
||||
|
||||
![]() kan zijn dat de kabels tot in de deur lopen maar meestal is dat niet zo. heb geen idee waar ze dan wel stoppen
|
|||
|
|||
![]() okay, update
de connecots voor alle functies zitten tussen de deur en de carrosorie (geplaatst in het rubber) de kabelboom is anders in de deur, en had geen zin om orginele connectors optehalen, dus simpel aan de kant van de carrosorie doorgeknipt en gesoldeerd aan de niuew getrokken kabel. tis even wat priegelwerk. maar het werkt |
|
||||
|
||||
![]() Dit is niet normaal hoor.
Normaal gesproken zitten er geen speakerdraden naar achter wanneer er geen 6/8 speaker bij de productie zijn opgegeven. Het is dan ook vaak een misverstand wanneer in de catalogus 4 speakers staat ![]() Dit is alleen voor. hoog en laag. |