|
||||
|
||||
mk II niet door apk keuring / beunhaas gezocht
Mijn MKII diesel uit 86 komt niet door de APK keuring, er is het volgende mis:
- speling fuseekogel links > 1mm - bevestiging links van voorste motorsteunbalk niet deugdelijk - wiellager links + rechts achter voelbare slijtage - band links achter canvas zichtbaar Kan/wil iemand bijverdienen op kort termijn door dit te repareren? Zit in omg. Heemskerk / Kennemerland Groet |
|
||||
|
||||
Quote:
als je de onderdelen zelf haalt wil ik ze wel monteren voor, tegen een kleine vergoeding, wil de onderdelen zelf ook halen, moet je me even precies zeggen wat je nodig hebt kan dit op korte termijn doen, kom wel uit brummen (gelderland)
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil het best voor je doen, moet je alleen je auto richting voorschoten zien te krijgen.
|
||||
|
||||
Ja bedankt, heb je ook de onderdelen dan? Garage vraagt trouwens 480.
Daar gaat je geld..... Last edited by tnk2k : 06-03-2006 at 16:40. |
|
||||
|
||||
Even je lijstje langs:
- Spoorstang a 60 euro - Motorsteunbalk zal wel een nieuwe bout of wat laswerk zijn. Als het de steun is dan ben je ook een 50 euro kwijt. - Wiellagers kun je waarschijnlijk bijstellen. Kost 1/2 uurtje werk. Als ze echt kapot zijn een 40 euro. - Nieuw achterbandje kost ook 50 euro. Dus voor 200 euro en wat geld voor een paar uurtjes werk ben je weer het mannetje. |
|
||||
|
||||
Is misschien handig om de woonplaats/regio bij te zetten? Want als je in Leeuwarden woont ga je niet naar Maastricht voor zo iets...
|
||||
|
||||
Haarlem / Alkmaar is de regio wat het meest handig zou zijn.
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hoi, ik woon in Castricum en wil je er best bij helpen voor een kleine vergoeding, geen probleem. bel me maar, groetjes Erdem 06-41843898
En op korte termijn is geen probleem trouwens
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California Last edited by Black Devil : 06-03-2006 at 21:21. |