![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nadat ik een setje BBS RM 012 velgen bijgekocht heb heb ik het volgende over:
4 0,5 inch randen zonder stoeprandschade,zilver gespoten maar geen diepe oxidatie 20 euro per rand 2 RM 012 harten 6,5j (met originele rand) et 33 15,0 inch 35 euro per hart harten hebben wat hoogteslag en zouden gericht moeten worden, er zitten geen deuken in de rand of dergelijke. Foto's op aanvraag
|
|||
|
|||
![]() Zelfde van marktplaats ??
|
||||
|
||||
![]() Hoi ,graag 2 0,5 inch randen voor mij dan, ga je naar de meeting de 26e??
zijn dus niet beschadigd of krom he?? gespoten is niet erg, die haal ik er met afbijt wel af ![]()
|
||||
|
||||
![]() Black devil, ik heb je bericht gestuurd. 2 randen gereserveerd voor Black devil.
Ze zijn niet krom, deuken etc. Alleen zilver gespoten. Stoeprandschade is minimaal. Fire an ice vr6;, zijn dezelfde als van marktplaats.
Corrado G60 1991 Last edited by cabrio82er : 06-03-2006 at 21:22. |
|
||||
|
||||
![]() mag ik de andere 2 randen? kunnen ze mee mee naar de meet?
|
|
||||
|
||||
![]() wat bedoel je met hoogteslag?
en heb je er een foto van? kapje/naafdeksels eventueel erbij? pb je nummer anders ff, wil er waarschijnlijk wel 1 overnemen |
|
||||
|
||||
![]() Hallo ben bezig met goede foto's,maar kan niet op de pc waar ze op staan, hoogteslag wil zeggen dat het hart een beetje vervormd is. Je ziet dit niet met het blote oog maar op een balanceerapparaat is dit goed te zien. Vind het wel zo netjes om dit te vermelden. Heb er geen naafdeksel bij.
Waldorf: waarschijnlijk ben ik er de 26e dus dan zou ik ze mee kunnen nemen. Wanneer ik niet ga laat ik dit op tijd weten.
|
||||
|
||||
![]() deal. bedankt.
|