|
||||
|
||||
Geen remdrukmeer
Als ik mn rempedaal helemaal intrap remt mn auto nauwlijks af .... als ik pompend rem, remt ie al beter. Maar even later is die druk alweer weg....
Iemand met ervaring met dit probleem ? Betreft een Golf 1 cabrio 1.8 1988 (orginele remmerij) |
|
||||
|
||||
dan heb je misschien lekkage, klinkt als lucht in de leiding, misschien een wielremcylinder van je achterrem, die willen wel eens gaan lekken,
weet niet of er een remdrukregelaar opzit, maar dat is ook wel eens een vw kwaaltje. zou eventueel een hoofdremcylinder kunnen zijn. weet niet of er onlangs aan je remmen gewerkt is, maar je zou hem eens rondom opnieuw kunnen ontluchten, kijken of het beter wordt, dan de langste leiding het eerst doen, dus eerst rechtsachter, dan linksachter, rechtsvoor en als laatste linksvoor, dan houdt je het remsysteem onder druk, en kijk je rondom of je lekkage ziet. succes. |
|
||||
|
||||
controleer de cylinders op lekkage
controleer de leidingen en de verdeler op lekkage vloeistof op peil? ontluchten rondom en bijvullen anders de hoofdcylinder vv.
|
|||
|
|||
ik had 2 weken geleden ook ineens van het ene moment op het andere geen druk meer,bij mij was er een leiding geknapt.de leiding die achter zat.
maar de remcilinders zijn bij mij in het het verleden ook al eens kapot geweest,en dan heb je bijna het zelfde idee. |
|
||||
|
||||
Ontluchten is net gebeurd in December met de apk...
Nja, zal m eens op de brug rijden. Iig bedankt |
|
||||
|
||||
onderdruk/vacuumslang lek? zit op ht inlaatspruitstuk
|
|||
|
|||
Quote:
rembekrachtiger? |