|
|||
|
|||
79er 9persoons resto
hallo mensen, ff voorstellen: min naam is ronald en woon in het zuidelijkste puntje van nederland(maastricht)
de mensen binnen onze club kennen me onder de naam BOOBS. ik weet niet hoe ik de foto's op dit forum kan plaatsen dus geef ik ff de link naar mn weblog, veel plezier! http://spaces.msn.com/members/buggermenneke |
|
||||
|
||||
Ziet er erg goed uit, je bent lekker bezig. Had ie zoveel slechte plekken?
Veel succes! |
|
|||
|
|||
Quote:
eigenlijk heeft hij er veel meer!ik moet alle 6 de dwarsbalkjes de 2 tussen balken en alle kriksteunen vervangen! en dan nog een beetje plaatwerk zo hier en daar! zoals beide achterhoeken , de 2 deuren , de schuifdeur, kniestukken enz..... |
|
||||
|
||||
Jeetje he, wat erg. Dan is ie wel heel slecht inderdaad.
Ben benieuwd naar het eindresultaat. Hou ons op de hoogte! |
|
||||
|
||||
Welkom Ronald en eh..... houd de moed er in.
PS de vooras die je verlaagd heb is dat het systeem dat Franky VW Service verkoopt? Ik zou mijn T2b uit "79" ook nog willen verlagen. Vital |
|
|||
|
|||
Quote:
geen idee ik heb de rasterplaatjes besteld bij paruzzi en zelf dr op gebakken! het enige wat een beetje tegenzat was het weer soepel gangbaar maken vande verstelbussen in de as, dr moet je met een flinke hamer op slaan zodat de as als het ware een beetje uitzet maar alles met beleid! als je dr echte deuken inslaat sla je de heleboel muurvast! |
|
|||
|
|||
Quote:
sorry voor het dubbelle gebeuren! die wat te veel is mag je houden of inlijsten! tijdens het maken van de eerste crashte mn pc ,vandaar dat ik een foutmelding kreeg! dus ik de hele zooi opnieuw getypt en ook nog in een ander afdeling geplaatst! onder het mottto: DOPPELT HÄLT BESSER! |
|
||||
|
||||
Ik heb je andere topic gedelete
|
|
|||
|
|||
Quote:
thanks! sorry voor het ongemak! |
|
||||
|
||||
Quote:
Neem eens contact op met Area 51 (voormalig krukab). Of loop de bovenste sticky eens door. |
|
|||
|
|||
Beetje Flinstone's achtig. En zie ik daar nu een patroon van een shotgun liggen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hier moet het mee lukken! Je bus kan idd wel een beetje lager , succes ermee!
|
|||
|
|||
Quote:
nee gelukkig ziet het er alleen maar zo uit! anders had ik m allang eens een keer gebruikt voor wat targetpractice op de bus, want af en toe zit het echt ff tegen! de party tent waar hij instaat is al meerdere keren van gedachte verandert en wilde eens proberen of het hem ook lukte als hangglider! of parachute! maar waar er een wil is is er ook een weg zegt men! dus zoeken we naar die weg! |
|
||||
|
||||
Rico, you're alive! Hoe ist met de verlaging?
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
weer wat nieuwtjes
de bus is momenteel weer wat opgeschoten ,heb nog wat dwarsbalkjes opgehaald in arkel en ben bezig deze passend te maken.
binnenkort ff het projectje stopzetten want we gaan verhuizen! jawel! keverclub maastricht heeft eindelijk en loods gevonden waar we mogen sleutellen! dus nu gaat het allemaal net wat makkelijker! ps ik hou jullie op de hoogte! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
[QUOTE=boobsbuggermenkeverclub maastricht heeft eindelijk en loods gevonden waar we mogen sleutellen! dus nu gaat het allemaal net wat makkelijker!
ps ik hou jullie op de hoogte![/QUOTE] Jaloers