|
|||
|
|||
Golf 1 g60 motor met alles erbij
Bij deze bied ik aan:
pg motorblok in zeergoede staat. Nieuwe stoters, nieuwe waterpomp, nieuwe carterpakking, nieuwe kleppendeksel pakking, nieuwe uitlaat pakkingen. nieuwe distributieriem met spanrol. Nieuwe motorsteun distributie van een 16v scirocco voor in de golf. kleppendeksel, g ladersteunen, allu lader bocht, gestraald en gecoat. g-lader gereviseerd en geflowd (okm) door Peter uit Belgie.(voor degenen die hem kennen). EVentueel open te bekijken bij aankoop. Nieuw spaghetti spruitstuk voor in de mk1, gereviseerde startmotor Kabelboom met ecu, alle ic slangen en bochten, watertank en waterslangen van de golf mk2 g60. Er is vast meer bijd an ik me zo kan herrineren maar vergeef me........ Voor biedingen of meer info ben ik te bereiken op 06-55786695'. mvg. Ron |
|
||||
|
||||
Volgens de regels moet er een (vraag)prijs bij...
|
|||
|
|||
alles bij elkaar 1750 euro.......
|
|
|||
|
|||
Dat is geen geld jongens, ik heb de G-lader gezien voor revisie en hij heeft geen minpunten.
|
|
|||
|
|||
Dankje wel Mel, dit klopt dus ook. Alles verkeerd gewoon in goede tot ZEER goede staat.
|
|
|||
|
|||
Niemand die zijn mk1 wilt ombouwen met GOEDE spullen?
|
|
||||
|
||||
WIL is niet het probleem hoor.....
|
|
|||
|
|||
@Edward: Ik denk dat het aan de muntjes ligt op het moment, het is goed te merken dat de euro erin hakt.
|
|
|||
|
|||
Ps, 1750 euro is wel een vast bedrag. Enkelt de Lader is volgens Peter.be al 1200 euro waard.
|
|
||||
|
||||
pfff.... leuk aanbod! maar niet voor een student helaas...
|
|
|||
|
|||
Nou jah, misschien heb je rijke ouders..........
|
|
||||
|
||||
gaat niet vlot he ron...ik ken het :s
|
|
|||
|
|||
idd, maar goed . komt vast wel iemand voor lijkt me.......
|
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha... sja
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Had gekund natuurlijk..........
Maar euh, vraagje hoe kan ik deze topic verwijderen. Heb namelijk een nieuwe topic geopend voor de losse onderdelen met losse prijzen. Mischien dat dat makkelijker is dan? Alvast bedankt. |