|
||||
|
||||
Lamdasonde..waar kopen?
Hey,
Mijn lambasonde is stuk, overleden, niet meer ok. Nu kost een nieuwe 1xx.. Waar haal je een goede / nieuwe weg voor minder geld? Iemand een idee? Heel erg bedankt! ps: van de sloop zal wel niet lukken omdat je de werking pas kan testen wanneer ie in de auto zit
|
||||
|
||||
ik heb wel eens eentje op de sloop gekocht, werken wel goed, en anders breng je hem terug, of niet? je moet gewoon kijken hoeveel polen hij heeft ( aantal kables), dan kun je ook ene van een ander voertuig gebruiken.
|
|
||||
|
||||
Er zijn ook sloperijen die garantie geven op bepaalde onderdelen. Of daar lambdasensors onder vallen kan ik niet zeggen, maar informeer er anders ff na.
succes iig met zoeken. |
|
||||
|
||||
bij de auto-materialenzaak zijn ze toch niet zo heel erg duur?
|
|
||||
|
||||
nou bij materialenzaak betaal je gauw 90 euro voor een universele 4 polige...
bij de sloop ben je al snel klaar voor drie tientjes... |
|
|||
|
|||
ebay.de (Bunde adres bestaat helaas niet meer... )
|
||||
|
||||
niet te duur uit een gecrashte wagen kunnen halen!
Nu er nog in en knallen maar.. @dennis: Bunde
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb hem toen voor mijn golf III gewoon bij de dealer gehaald, iets van 35 euro..... Dat is natuurlijk wel ex BTW en ex. korting dus voor jullie denk ik rond de 50 a 60 euro ofzow...
|
||||
|
||||
Denk niet dat je voor die 35€ een lambdasonde hebt van VW. Werk zelf bij een dealer en er moet gewoon 190 eurootjes komen...
DAT doe ik dus niet....maar moet wel ff verder zoeken naar een 1 aderige lambda. Die ik nu heb is 4 aderig...
|
||||
|
||||
ja vond dat iid ook belachelijk lage prijs voor dealer. mijn vw-dealer heeft alleen hoofdprijzen. vroeger ging ik altijd naar duitse vw-dealer over de grens (spotgoedkoop), maar dat loont zich ook niet meer sinds de komst van de euro, tenzij je jedemenge moet hebben dan krijg je wel korting (dat doen ze niet zo snel in NL)
|
|
|||
|
|||
k zal morgen wel es kiljken kost je 35 euro