|
||||
|
||||
Paus Johannes Paulus II overleden
Ik zag zojuist op CNN dat de Paus overleden is.
|
||||
|
||||
klopt, m`n ma schreeuwde ook net vanaf de bank dat ie overleden is...
dat hij in vrede mag rusten.... |
|
||||
|
||||
Danke voor de bloeme
Nee zonder geintjes inderdaad René dat hij in vrede mag rusten :o |
|
||||
|
||||
hoop dat hij vredig mag rusten..
|
||||
|
||||
Ze geven elkaar op dit moment waarschijlijk weer een handje!
|
|
||||
|
||||
Gelukkig hebben we de CD nog!
|
|
||||
|
||||
netjes dat nederland 1 al een half uur later meldde dat ie dood is, bij CNN rond half 10 dood, en bij NED 1 komt het nieuws al door om over 10en, lekker actueel.
ja wat kan ik er verder op zeggen, is dnek ik het beste voor die man.
|
|||
|
|||
IK ben absoluut niet gelovig, maar op één of manier vond ik het een geweldige kerel...
Moge hij ruste in vrede....... |
|
||||
|
||||
Quote:
LOL Ik zei het gisteren toch al http://www.volksforum.com/forum/sho...97&postcount=19
|
||||
|
||||
Quote:
me too!!! alleen ben ik wel gelovig, maar dan geen rooms/katholiek e.d... |
|
||||
|
||||
Quote:
geweldig? geweldig bekrompen en ouderwets dat dan wel weer |
|
||||
|
||||
Die man was al oud, vond het zieliger dan hij nog in leven was,
als je hem zo zag staan aan zijn raampje... tijd voor een nieuwe paus.....
|
|
||||
|
||||
als hij een normaal mens was geweest was ie idd al lang dood... god zal het wel zo gewild hebben... altijd makkelijk dat geloof
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik stel mezelf verkiesbaar! :biggrin:
|
||||
|
||||
Quote:
betekent geen seks,drugs en rock`nroll voor jouw mijn gelovige vriend |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahah jammer dat wij als volk niet mogen kiezen, anders had ik mn stem wel op jou uitgebracht :biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mmmm, ik zie 't al voor me: Dak van de sletta openflexen en voorzien van glazen kooi....... "Popie Jopie Joop"
|
||||
|
||||
Nu dat de paus is overleden zijn der een paar van mening dat hij een ere-plek moet krijgen in het guiness book of records.
Het was den enigste man op deze planeet die met zijn hoofd al een heel eind richting zijn kruis kon gaan. Oftwel zijn eigen kon........... Dit alles gezeten in een stoel. Dit is vrij uniek, en ik denk dat er meerdere zijn die dit gemakkelijk zouden vinden. Wa vinde gulder? Zou hij een plekske in het BOOK der boeken verdienen?
|
||||
|
||||
Maarre hij doet nog wel effekes de groetjes
|
||||
|
||||
Waaaaaa ik zag hem toen net op het nieuws op een tafeltje(of wat het dan ook was...) liggen,
wat zielig zeg.... niet dat het mooi gedaan wordt, nee hij wordt zo ergens opgepleurt..
|