|
|||
|
|||
bbs photoshop vraagje
Ik ben in het bezit van een polo 6n1 sinds een 2 weken nu.
Nu heb ik gisteren een setje rm velgen gekocht om op te knappen voor onder de polo. Zoals velen worden de randen gepolijst , maar dan..... Mijn idee is om de spaken van het hart, te gaan polijsten aan het oppervlakte van de spaak , en dan de binnenkant van de spaken zwart te spuiten. Zijn er al meer mensen die dit gedaan hebben en willen er foto`s van laten zien? Of is er hier iemand die het kan photoshoppen voor mij en onder een rode 6n te plaatsen?? Ik zou diegenen eeuwig dankbaar zijn Alvast bedankt voor de reactie`s. |
|
|||
|
|||
ik zou ze gewoon grijs houden en dan het liggende deel van de spaken te polijsten
is veel mooier naar mijn mening
|
|||
|
|||
Dat is ook erg mooi ja, begin ook aardig te twijfelen.
Enigste nadeel is dat ik een rode polo heb, en zwarte velgen breken het geheel nog een beetje. |
|
||||
|
||||
Quote:
Foto die ik net tegen kwam. Moest direct aan jou denken: Akkoord, het zijn geen rm's, maar het idee is hetzelfde é... Ik zou het niet doen.... Diepte zicht van de velgen is weg... |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een setje bbs rm gehad waarvan het hart is gepolijst.
Binen in de spaken is het nog gewoon zwart, standaard. Zitten 7 j randen om. Hier een foto.
Last edited by fire and ice vr6 : 27-03-2006 at 10:39. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
heb es lef ronald, spuit het hart in de kleur van de wagen.....zie het effect maar es!!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
|||
|
|||
Quote:
Lef is er wel Rene, maar het is gewoon mijn smaak niet. En idd, zoals hierboven al werd beschreven, de diepte valt wel erg weg zoals te zien op de t4. De velgen van fire and ice zijn wel mooi zo om te zien, maar als ik het in gedachten onder de polo bekijk toch niet echt wat ik zoek. Meteen nog even een vraagje voor de kenners: Op mijn velgen staat dat het 6,5 j velgen zijn, maar als ik de meter van het balanceer apparaat erop zet dan zegt hij dat het 7 j velgen zijn. Hoe kan ik dat nou zeker weten ?? En zijn er hier nog tips voor het polijsten van de randen, wat is het beste polijst middel dat in Nederland verkrijgbaar is? En waar is dat te koop. Heb de balnke lak al van de randen af, en vanavond van 1 ring de vocht / corrosie plekken eraf geschuurd met een soort matje, van korrel 200. Wat zijn nu de beste stappen om te nemen? Het zal vast al vaak genoeg besproken zijn hier, maar er zijn zoveel meningen als ik dat zo lees. |
|
||||
|
||||
Het beste polijstmiddel dat er te krijgen is, is Sixpack
|
|||
|
|||
Quote:
Laten we het op betaalbaar houden dan, peter levert heel mooi werk ja. Maar zo mooi is mijn portemonee niet, en zelf doen/ proberen is ook weer eens wat anders. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wow .......dat zijn nog es complimenten dankjewel ! Maarehuu zo duur ben ik toch niet ? anders had ik het niet zo druk |
|
||||
|
||||
4 randen vallen wel mee, ze worden mooier dan dat je hetzelf gaat doen, en besparen heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel tijd
|
|||
|
|||
Quote:
Zou je mij eens een prijs opgave kunnen sturen dan? De randen zijn al los en van blanke lak ontdaan. |
|
||||
|
||||
als er verder geen corrosie /schade op zit 25,- per rand .
|
|
|||
|
|||
Er zit wel lichte corrosie op de randen, en idd. de prijs valt mij ook erg mee ja.
Ik blijf een echte hollander, dus ga het gewoon even proberen. Valt het niet in de smaak neem ik even contact met je op om ze langs te brengen. |
|
||||
|
||||
ok dan hoor ik dus binnekort van je .
|